نگارخانه بهارک آثار نقاشی مریم میرداوود را مرور می‌کند 

نمایشگاه انفرادی نقاشی «مروری بر آثار نقاشی مریم میرداوود» در نگارخانه بهارک برگزار می‌شود.

به گزارش هنردستان به نقل از مشاور رسانه این رویداد ، نمایشگاه انفرادی نقاشی «مروری بر آثار نقاشی مریم میرداوود» شامل مجموعه آثاری از مریم میرداوود هنرمند نقاش، طراح گرافیک، کاریکاتوریست و مدرس دانشگاه، ساعت ۱۷، روز جمعه، ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور پدیدآورنده آثار در نگارخانه بهارک افتتاح خواهد شد.

مریم میرداوود درجه ۳ هنری از سازمان میراث فرهنگی را دارد و بیش از بیست سال، در دانشگاه الزهرا به تدریس رشته ی مبانی طراحی سنتی (گرایش معرق، منبت، مشبک، تذهیب، قلم زنی، سفال) اشتغال داشته است. همچنین، تدریس در موزه فرش، دانشگاه رجایی و دانشگاه هنر از دیگر فعالیت‌های آموزشی این مدرس محسوب می‌شود. 

گفتنی است؛ مریم میرداوود سابقه شرکت در نمایشگاه‌های گروهی متعددی در عرصه نقاشی را در کارنامه دارد و «مروری بر آثار نقاشی مریم میرداوود»، نخستین نمایشگاه انفرادی نقاشی وی در حوزه نقاشی به شمار می‌رود.

نمایشگاه انفرادی نقاشی «مروری بر آثار نقاشی مریم میرداوود» دربرگیرنده ۳۰ اثر با متریال ترکیب مواد، از روز شنبه، ۲۹ اردیبهشت ماه تا روز چهارشنبه، ۲ خرداد ماه سال جاری، از ۱۷ الی ۲۰ پذیرای هنردوستان است.

نگارخانه بهارک در میدان ونک، ده ونک، کوچه شهید صابری، پلاک ۱ واقع شده است.

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »