رونمایی از سومین مجموعه شعر ” سه شنبه‌های نیاوران “

هنردستان: سومین مجموعه شعر ” سه شنبه‌های نیاوران ” گزیده ای از اشعار شاعران شرکت کننده در جلسات ” سه شنبه‌های شعر نیاوران ” نوزدهم اردیبهشت ماه ساعت 18 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران رونمایی می‌شود.

 

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران در این مجموعه آثار شاعران پیشکسوت و شاعران جوانی که در طول سال گذشته در این جلسات شرکت داشته‌اند به زیور چاپ‌آراسته شده است‌. از این رو می‌توان گفت  مخاطب بعد از مطالعه این کتاب به شناخت و معرفتی  نسبی از وضعیت شعر در سال 95 خواهد رسید .

در سومین مجموعه از کتاب‌های ” سه شنبه‌های شعر نیاوران ”  اشعاری از  180شاعر معاصر،در قالب‌های کلاسیک سپید و ترانه می‌خوانید. این مجموعه توسط انتشارات بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران در تیراژ 1000 نسخه به چاپ رسیده است .

 

سه شنبه‌های شعر نیاوران سلسله نشست‌های نقد و بررسی شعر معاصر است که از سال نود ‌و سه آغاز و مدیریت محمد سلمانی به صورت هفتگی، برگزار می‌شود . شرکت در این جلسات برای همه آزاد و رایگان می‌باشد .

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »