پخش دو سریال جدید از رادیونمایش

از روز شنبه 19 خرداد، پخش دو سریال جدید از رادیونمایش آغاز می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی رادیونمایش، نمایش لتکا به نویسندگی علیرضا مهربان و سردبیری شهلا دباغی روایت پسر 18 ساله‌ای است که در زمینه ورزش قایق‌سواری فعالیت می‌کند و به سختی برای موفقیت در مسابقات استانی تلاش می‌کند تا در نهایت در سطح کشوری به رقابت بپردازد اما در این بین اتفاقاتی رخ می‌دهد که شنیدنی است.

لتکا به تهیه‌کنندگی مهدیه تقی‌زاده،کارگردانی نورالدین جوادیان، صدابرداری جعفر جودتی، افکتوری محمدرضا قبادی‌فر و با هنرمندی نازنین مهیمنی، بهادر ابراهیمی،کرامت رودساز، حمید یزدانی، رامین پورایمان، شهریار حمزئیان، فرشید صمدی‌پور، سیما خوش‌چشم، سعید سلطانی، مجید سهرابی، محمد رضاعلی، مهدی نمینی‌مقدم از روز شنبه ساعت 1:30 از رادیونمایش پخش می‌شود و ساعات 11:30 و 20:30 همان روز تکرار آن است.

همچنین سریال خاطرات ندیمه‌ها به نویسندگی سیمین بنایی و کارگردانی میرطاهر مظلومی با موضوع تبعیض نژادی از روز شنبه ساعت 23:30 روی آنتن رادیونمایش پخش می‌شود و ساعت 5:30 و 12:30 روز بعد تکرار آن است.

در خلاصه‌داستان این نمایش رادیویی،که برداشتی آزاد از کتاب خدمتکار اثر کاترین استاکت است، آمده: یوجینیا اسکیتر سفیدپوستی که طرز فکر نژادپرستانه‌ای ندارد درصدد است خاطرات خدمتکاران را چاپ کند. در این میان ایبی لین خدمتکاری که به خاطر تبعیض نژادی پسرش را از دست داده به او کمک می‌کند تا خاطرات ندیمه‌ها را چاپ کند و این ابتدای روشنگری در سیاهان است.

خاطرات ندیمه‌ها به تهیه‌کنندگی نوید جولایی، افکتوری نرگس موسی‌پور و با هنرمندی ماندانا محسنی، علی‌اصغر دریایی، معصومه عزیزمحمدی، شیما جانقربان، مهرخ افضلی، نگین خواجه‌نصیر، فریبا طاهری، فرشید صمدی‌پور، مونا صفی، شیرین سپه‌راد و میرطاهر مظلومی به تازگی در اداره هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »