چهل و هفتمین نشست «آیین آواز»

چهل و هفتمین نشست تخصصی‌آموزشی «آیین آواز» با حضور سیدرضا طباطبایی در روز سه‌شنبه ۲۲ خرداد در فرهنگ سرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش هنردستان ، چهل و هفتمین نشست تخصصی‌آموزشی «آیین آواز» با حضور سید رضا طباطبایی و شاگردان ایشان در روز سه‌شنبه ۲۲ خرداد ساعت ۱۸ در فرهنگ سرای ارسباران برگزار می‌شود.

در این نشست سیدرضا طباطبایی درباره آواز مکتب اصفهان و آواز آئینی سخنرانی و همچنین نمونه‌هایی را اجرا می‌کند. همچنین سعید مجیدی و سینا درخشان در خصوص آواز سید رضا طباطبایی به سخنرانی می‌پردازند.

ساز و آواز رضا سمندریان (تار) و علیرضا جعفرزاده (آواز) مهدی بختیاری (سه‌تار) و مجتبی عسگری (آواز)، اجرای گروه «سرو» با هنرمندی سیدرضا طباطبایی (آواز)، صادق مهدوی (تار)، حمیدرضا برزویی (سنتور) و سعید جلالین (تنبک) و اجرای گروه آذرگاه به سرپرستی و خوانندگی مجید آبرون، مسعود آذین (تار)، علی مبشری (عود)، مشکات نصیری (کمانچه) و فرهاد احمدی (دایره) بخش های موسیقایی این برنامه را تشکیل می‌دهند.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانند به فرهنگ سرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »