هنردستان: بیست و هفتم اردیبهشتماه، سمیناری با عنوان “مدیریت بحران در مد” در سینما پردیس قلهک برگزار میشود.
به گزارش هنردستان، صدرا شریعتمداری، حدود 10 سالی میشود که به صورت خاص در زمینه مارکتینگ صنعت پوشاک فعالیت میکند و بسیار کم پیش آمده که به بخش دیگری ورود کند.
شروع کار او با بسیاری از برندهای اروپایی بوده و بر اساس آموزش و تحصیلی که در این زمینه داشته است، توانسته اسلوبی را از ساختار جهانی در عرصه مد و لباس آموزش ببیند.
شریعتمداری یک سبک خاص را برای خود انتخاب کرده که این سبک این روزها به کرات نامش در مقوله مد و لباس زمزمه میشود.
این سبک همان مسئولیتپذیری اجتماعی (Corporate Social Responsibility) است که شاید چهار سال پیش کسی سراغ آن نمیرفت.
او تاکنون بالای 20 کمپین مسئولیت اجتماعی را در حوزههای مختلفی از جمله تئاتر، سینما، موسیقی، باستانشناسی و هنر مفهومی انجام داده و به تازگی قصد برگزاری سمیناری با عنوان “مدیریت بحران در مد” را دارد.
این سمینار، بیست و هفتم اردیبهشتماه درسینما پردیس قلهک برگزار میشود.
منبع: هنرآنلاین