حضور عمان در نمایشگاه کتاب تهران با 120 عنوان کتاب

هنردستان: مسئول غرفه‌ی عمان در نمایشگاه کتاب تهران گفت: امسال با 120 عنوان کتاب در موضوعات مختلف در نمایشگاه شرکت کرده‌ایم.

 

به گزارش هنردستان؛ صفر القاسمی (مسئول غرفه‌ عمان در نمایشگاه کتاب تهران) گفت: این کشور در هشت دوره از برگزاری نمایشگاه شرکت کرده و دو سال قبل هم مهمان ویژه‌ی نمایشگاه بود.

القاسمی درباره‌ی عناوین و تعداد کتاب‌های غرفه‌ی عمان افزود: ما امسال با 120 عنوان کتاب در نمایشگاه شرکت کردیم که موضوعات آن‌ها درباره‌ی معرفی کشور عمان، تاریخ، اقتصاد، هنر، گردشگری، دینی و مذهبی، پزشکی و ادبیات است.

 

القاسمی با بیان اینکه هدف ما از حضور در نمایشگاه کتاب، معرفی کشورمان بود، اضافه کرد: بیشتر کتاب‌های غرفه، فروشی هستند و تعدادی از آنها هم، در روز پایانی به صورت رایگان اهدا می‌شود.

 

وی با ابراز رضایت از حضور در نمایشگاه کتاب تهران گفت: ما از امکانات و فضای نمایشگاه امسال راضی هستیم و از اینکه در نمایشگاه کتاب حضور داریم، خوشحالیم.

 

وی در ادامه با بیان اینکه مردم کشور عمان بخصوص علما و دانشگاهیان به مطالعه‌ی کتاب علاقه‌مند هستند، گفت: مخاطبان کتاب‌های این غرفه بیشتر حوزوی‌ها و دانشجویان زبان عربی هستند.

 

مسئول غرفه‌ی عمان با اشاره به ویژگی‌های کشور عمان گفت: عمان دارای جمعیتی در حدود دو میلیون نفر است که همه مسلمان هستند و منابع اقتصادی‌ای مانند نفت، گاز، ماهی و سنگ‌های قیمتی دارد.

 

منبع: ایلنا

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »