عذرا وکیلی – خالق «سلام کوچولو»: فرزندانتان را از کودکی پای صندوق‌های رأی ببرید

هنردستان : عذرا وکیلی – پیشکسوت رادیو – درباره‌ی حضور مردم در انتخابات اظهار کرد: با پخش مناظره‌ها از صداوسیما به هر حال یکسری تخریب‌هایی صورت گرفت، اما در نهایت وقتی با این صراحت صحبت می‌شود، اتفاق خوبی است؛ چراکه مردم ما، افراد باهوشی هستند که با آگاهی رأی خواهند داد.

این پیشکسوت رادیو و گوینده و تهیه‌کننده برنامه قدیمی «سلام کوچولو» با تأکید بر اینکه در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهد کرد، اظهار کرد: همیشه از ابتدا تا امروز در انتخابات شرکت کرده‌ام.در سال‌هایی که فرزندانم کوچکتر بودند، با همراهی آن‌ها برای رأی دادن می‌رفتیم.

 

این پیشکسوت رادیو و گوینده و تهیه‌کننده برنامه قدیمی «سلام کوچولو» با تأکید بر اینکه در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهد کرد، اظهار کرد: همیشه از ابتدا تا امروز در انتخابات شرکت کرده‌ام. در سال‌هایی که فرزندانم کوچکتر بودند، با همراهی آن‌ها برای رأی دادن می‌رفتیم و چهار سال پیش هم با همراهی نوه‌هایم در انتخابات شرکت کردم و خاطره خوبی از این روزها به یاد دارم.

او ادامه داد: معتقدم همه ما اگر ایران را دوست داریم، حتما باید در انتخابات شرکت کنیم. حتی باید به فرزندانمان از همین حالا یاد بدهیم که این توجه برای شرکت در انتخابات از کودکی در آن‌ها درونی شود.

وکیلی در ادامه مطرح کرد: حرف من با خانواده‌ها این است که سعی کنند فرزندانشان را هم از همان کودکی همراه خودشان به پای صندوق‌های رأی ببرند و آن‌ها را برای دادن رأی آموزش بدهند.

این پیشکسوت رادیو در پایان درباره‌ی برنامه «سلام کوچولو» و پرداختن به موضوع انتخابات گفت: در برنامه «سلام کوچولو» مدتی است برای بچه‌ها مفهوم ساده کلمه انتخاب را تعریف می‌کنیم؛ به گونه‌ای که به زبان ساده از جزئی‌ترین انتخاب تا انتخاب‌های بزرگتر را برای کودکان توضیح می‌دهیم و سعی کردیم انتخاب درست را با چنین مفهومی مطرح کنیم و در نهایت به انتخاب رئیس‌جمهور پرداخته‌ایم.

منبع : ایسنا

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »