کنسرت آنپلاگد رضا یزدانی برگزار شد

هنردستان: کنسرت آنپلاگد رضا یزدانی در “خانه همایش” پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت برگزار شد.

 

به گزارش هنردستان، کنسرت آنپلاگد رضا یزدانی با حضور مردم و استقبال هنرمندان روی صحنه رفت. این اولین کنسرت آنپلاگد رضا یزدانی در تهران بود.

در اولین این کنسرت چهره‌هایی نظیر مهتاب کرامتی، احسان عبدی پور، حمیدرضا صدر، الهام پاوه‌نژاد، نگار آذربایجانی، امیر پوریا و هنرمندان عرصه موسیقی و تئاتر حضور داشتند.

 

بلیت‌های آنپلاگد رضا یزدانی در چهار بخش ۱۵۰، ۲۰۰، ۲۵۰ و ۳۰۰ هزار تومان قیمتگذاری شده بود. در کنسرت آنپلاگد تفاوتی در نوع تنظیم‌ها و نوع سازبندی با کنسرت‌های معمول وجود دارد. در چنین کنسرتی به جای استفاده از سازهای الکترونیک از سازهای آکوستیک بهره گرفته می‌شود.

 

شب‌های خانه همایش که زیرمجموعه‌ای از فعالیت‌های موسسه فرهنگی هنری عبداللهی است، با هدف ایجاد فضایی خاص برای معاشرت و همنشینی فرهنگ دوستانِ علاقه‌مند، با اهالی هنر شکل گرفته است.

 

در این سلسله شب‌ها که بناست به صورت رویدادهایی پیوسته و ماهانه برگزار شود، شرکت‌کنندگان می‌توانند شاهد اجراهای هنری باشند. رویدادی که به منظور سلیقه سازی برای مخاطبانش فرصت هم صحبتی با هنرمندان را فراهم خواهد کرد.

 

منبع: ایلنا

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »