اهدای جوایز موریکس لبنان به برترین هنرمندان عرب و جهان

هنردستان :جشن اهدای جوایز موریکس دور لبنان با هدف تکریم چهره‌های برجسته لبنان و عرب و جهان که در ماه رمضان سال گذشته و یا از آغاز سال 2017 درخشیده‌اند برگزار شد.

به گزارش هنردستان به نقل از الجزیرة، این جشن  روز (جمعه) در گرامیداشت کلودیا کاردیناله، هنرمند ایتالیایی تونسی (79 ساله) که وزیر گردشگری لبنان وی را اسطوره توصیف کرد در چند کیلومتری بیروت برگزار شد .در این مراسم از تعدادی از هنرمندانی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش هنردستان به نقل از الجزیرة، این جشن  روز (جمعه) در گرامیداشت کلودیا کاردیناله، هنرمند ایتالیایی تونسی (79 ساله) که وزیر گردشگری لبنان وی را اسطوره توصیف کرد در چند کیلومتری بیروت برگزار شد .

در این مراسم از تعدادی از هنرمندانی تقدیر به عمل آمد.

جایزه موریکس دور معروف به موریکس طلایی جایزه سالانه لبنانی است که اهدای آن برای اولین بار در 4 ژوئن سال 2000  با هدف گرامیداشت دستاوردهای هنری داخلی، منطقه ای و بین المللی  آغاز شد.

علاوه بر این هنرمندانی چون منى زکی، نادین نسیب نجیم، عمرو یوسف، تیم حسن، رامی عیاش نیز جایزه موریکس دور سال 2017 را از آن خود کردند. سیرین عبد النور، منى طایع، بدیع أبو شقرا و معین شریف نیز جوایز دیگر این جشن را به خود اختصاص دادند.

لازم به ذکر است موریکس دور جایزه بهترین شخصیت سیاسی را به ز، وزیر سابق آموزش لبنان اعطا کرد.

منبع :هنرانلاین

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »