اجرای کنسرت در استانداردترین سالن کشور
عرفان طهماسبی در ادامه تور کنسرتهای خود بار دیگر به صحنه اسپیناس پالاس آمد تا اینبار اجرایی مسلطتر و با تجهیزات بیشتر از نخستین اجراهای نخست خود را به مخاطبان ارائه دهد.
عرفان طهماسبی در آخرین روزهای مهرماه بار دیگر اجراهای خود را در سالن مدرن اسپیناس پالاس تهران آغاز کرد اما اینبار مسلطتر، مجهزتر و هماهنگتر از اجراهای اولیه به صحنه آمد.
طهماسبی خوانندهای از جنوب کشور که توانست با ترانهسرایی و آهنگسازی در برنامه «عصر جدید» پا به عرصه اجرا بگذارد، در ادامه تور کنسرتهای خود، بار دیگر به صحنه آمد.

انتخاب سالن کنسرت هتل اسپیناسپالاس تهران که یکی از استانداردترین، مجهزترین و پرظرفیتترین سالنهای اجرای موسیقی با ظرفیتی حدود دو هزار و 600 نفر و دارابودن هزار پارکینگ و دالبی دیجیتال و آکوستیکبودن در ایران حرف اول را میزند، یکی از هوشمندانهترین انتخابهای اجرای کنسرت این خواننده است که شرکت فرهنگی ـ هنری آوای هنر دست به آن زده است. این کنسرت با شمایلی متفاوت به کمک تجهیزات سالن در حالی برگزار شد که قطعات با تنظیمهایی جدیدتر ارائه شده بودند.
کنسرت با روایت کوتاهی از عرفان طهماسبی آغاز شد که حکایت از رویاهای کودکی او داشت، در حالی که از همان زمان، آرزوی حضور بر صحنه را داشته و برای تحقق آن تلاش های بسیار کرده است.
طهماسبی داستان خود را اینگونه تعریف میکند: وقتی بچه بودم، میرفتم حموم و دسته تی رو میگرفتم و به عنوان میکروفن ازش استفاده میکردم و صدای دوش را هم همراهی مخاطبان با خودم فرض میکردم و هرگز از این آرزو دست نکشیدم.
در ادامه ویدیوهای کوتاهی از کودکی او نمایش داده شد که با همان لهجه شیرین جنوبی به مخاطبانی که به کنسرت آمدهاند و هموطنان ایرانی، سلام میکند و میگوید:«میخواهم چند آهنگی برای شما بخونم و از اینکه اومدید، ممنونم» که در همان آغاز برنامه شور و هیجان بسیاری را ایجاد کرد و طهماسبی با ترتیب جدیدی از ترانههای خود پا به صحنه گذاشت.
این خواننده پاپ برای اجرای ترانه «گلم گلم» از ترانههای ساخته خودش که برای اولینبار بر صحنه «عصر جدید» اجرا کرده بود با همان گیتار سنتی که نمادهایی از هنر دست مردم جنوب کشور بر آن نقش بسته، به صحنه آمد و پس از تعظیمی به مخاطبان، اجرای خود را آغاز کرد.
پس از آن، ترانه «کجایی» را که تمام ساخت آن بر عهده خودش بوده همراه با زمزمه حاضران اجرا کرد. سپس «نجلا» که مربوط به تیتراژ پایانی یکی از سریالهای تلویزیونی در سالهای گذشته بود و موسیقی آن شور و هیجان بسیاری را در سالن ایجاد کرد را برای طرفدارانش خواند. «تردید» ترانه بعدی بود که به زبان محلی اجرا شد و پس از آن «خداحافظ» با همراهی و همصدایی مردم اجرا شد که بخشی از این قطعه بدون موسیقی بود و خواندن آن به حاضران واگذار شد.

طهماسبی «ماه مو» و «بیمن» را به عنوان ترانههای بعدی انتخاب کرده بود تا ترانههای محلی و به زبان جنوبی نیز از همراهی مردم بینصیب نماند. قطعه بعدی نیز «چه کنم با تو؟» بود. پس از این اجرا،«دلگیر» که به تازگی به عنوان اثر جدید منتشر و به لیست اجراهای این روزهای عرفان طهماسبی اضافه شده، آغاز شد و همچنان که خواننده و برخی از نوازندگان روی صندلیها نشسته بودند، برای مخاطبان اجرا شد و پس از آن نیز «وای اگر…» همراهی مردم را به دنبال داشت. «گلوبند» تنها ترانه شاد و بندری عرفان طهماسبی، انتخاب بعدی اجرا بود که حاضران سالن را دعوت به هیجان میکرد، به طوری که کل سالن با تمام وجود، متن را همراهی کرده و با شادی آن را فریاد میزدند و در پایان نیز «دوباره، دوباره» برای اجرای مجدد در سالن طنین انداز شد.
همانند اجراهای پیشین در آغاز کنسرت،کدی بر صفحه نشان داده شد که اسکن آن، اطلاعات کاملی از خواننده، گروه موسیقی، ترتیب اجرای ترانه ها و زمان اجرا در اختیار مخاطبان قرار میداد که در میان اجرای هر ترانه، بار دیگر بر نمایشگرها دیده میشد.
از دیگر ترانههای مشهور عرفان طهماسبی «پرسه» و «تو» و سپس «مترسک» از دیگر ترانههای محلی این خواننده به عنوان پایانبخش اجرا بود. پایان کنسرت با همخوانی مخاطبان در فضای آزاد هتل اسپیناس پالاس همراه بود.
کنسرتهای طهماسبی توسط شرکت آوای هنر با مدیریت محمد جلیلپور برگزار میشود.







