ترکمانی فیلم جدید خود را می‌سازد

هنردستان : ترکمانی فیلم سینمایی با نام موقت «حسن کچل به شهر جر جر می‌رود» را خواهد ساخت.
نادره ترکمانی کارگردان سینما در خصوص جدیدترین فعالیت خود گفت: نگارش فیلم‌نامه بلند سینمایی با نام موقت «حسن کچل به شهر جرجر می‌رود» را به پایان رساندیم که در واقع در فرهنگ بومی ما روایت شده و ما آن را به صورت فیلم‌نامه درآوردیم.

 

نادره ترکمانی کارگردان سینما در خصوص جدیدترین فعالیت خود گفت: نگارش فیلم‌نامه بلند سینمایی با نام موقت «حسن کچل به شهر جرجر می‌رود» را به پایان رساندیم که در واقع در فرهنگ بومی ما روایت شده و ما آن را به صورت فیلم‌نامه درآوردیم. هم‌اکنون زمینه‌هایی برای ساخت آن مهیا شده که امیدوارم خبر بعدی شروع ساخت باشد.
 
وی ادامه داد: البته این اثر در روایت اصلی با نام «حسن کچل به شهر جرجر» آمده و ممکن است در ترکیب سینمایی نام آن را تغییر دهیم، هنوز به مرحله انتخاب لوکیشن و…نرسیدیم، اما تلاش می‌کنیم مسیر حمایت و پشتیبانی برای تولید آن طی کنیم.
 
ترکمانی اضافه کرد: این اثر، مناسب کودک، نوجوان و خانواده‌ها است و اعتقاد دارم بسیاری از افسانه‌های عامیانه فقط برای کودکان و نوجوانان نیست و در گذشته هم به همین صورت بوده و برای گروه‌های مختلف سنی روایت شده است، حسن کچل نیز از این قاعده مستثنی نیست.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »