“سوگند” حامی در تالار وحدت

هنردستان: خواننده “یک لحظه عاشق شو” دو شب متوالی روی صحنه رفت.

 

به گزارش هنردستان، یکشنبه‌شب تالار وحدت میزبان کنسرت حمید حامی خواننده پاپ بود. در این اجرا که اولین اجرای بهاره حامی محسوب می‌شد، او قطعات جدیدی برای مخاطبانش خواند و کنسرت متفاوتی را برای شروع فعالیت امسال خود روی صحنه برد. این کنسرت در دو شب متوالی تحت امتیاز شرکت “کامیاب بهاران” در تالار وحدت برگزار شد.

“لیلای من کو” نخستین قطعه‌ای بود که برای اجرای امشب انتخاب شده بود. ارکستر بی‌مقدمه شروع به نواختن ملودی این قطعه کرد که از ساخته‌های بابک بیات است. “لیلای من کو” پرشور اجرا شد و مخاطبان را به خوبی با موسیقی همراه کرد.

 

پس از اجرای اولین قطعه، حامی لحظاتی صحنه ترک کرد و بعد از بازگشت سراغ قطعه بعدی رفت. “فقط نگاه می‌کنم” با ترانه‌ای از بابک صحرایی هم‌زمان با پخش کلیپی، اجرا شد. این قطعه در انتها با هنرنمایی نوازنده ترومپت همراه شد و مورد تشویق جمعیت قرار گرفت.

 

در انتهای قطعه “گل مینا” حامی شعر را فراموش کرد و جمعیت سعی کرد با تشویق، او را به خواندن برگرداند. پس از این قطعه، نوبت به قطعه‌ای از ساخته‌های ناصر چشم‌آذر رسید و “غزل” با ریتمی متفاوت آغاز شد. صدای همخوانی حاضران در این قطعه بلند شد و تا آخر با آن همراه بود.

 

قطعه “احساس” قطعه جدیدی بود که برای اولین بار در این اجرا شنیده می‌شد، این قطعه جدید که با ترانه زهرا عاملی نواخته شد، نتوانست رضایت حاضران را جلب کند. حامی پس از این قطعه گفت: این قطعه را خوب نخواندم، اگر بتوانم در قسمت دوم برنامه آن را می‌خوانم. امیدوارم بتوانم به کیفیت مطلوب گذشته برگردم. او پس از این جملات سراغ “سراغ خواب سیاه” رفت. “خواب سیاه” همراه با پخش کلیپش توسط حاضران زمزمه شد. در پایان بخش اول حامی از مهدی محمدی دعوت کرد تا روی صحنه بیاید و به عنوان قطعه پایانی بخش اول “ستاره” را بخواند.

کنسرت حمید حامی در تالار وحدت

دقایقی بعد از بخش اول، حامی و رضا تاج‌بخش وارد صحنه شدند و بخش دوم کنسرت آغاز شد. حامی ستار اورکی آهنگساز قطعه “سوگند” را معرفی کرد. “سوگند” با نوای پیانو و صدای حامی در سالن طنین‌انداز شد. در میانه این قطعه حامی از جمعیت خواست تا او را همراهی کنند، جمعیت هم با او هم‌صدا شدند.

 

حامی از علیرضا میرآقا، نوازنده ترومپت و ‌پرکاشن٬ دعوت کرد تا جلوی صحنه بیاید و با او در قطعه “حرف‌های عاشقونه” هم‌خوانی کند. حامی در نیمه دوم این قطعه میکروفون را به میرآقا سپرد و در انتها با یکدیگر هم‌صدا شدند. جمعیت هر دو را تشویق کردند.

 

حامی در خلال قطعات به معرفی مهمانان و اعضای ارکسترش پرداخت.

 

“دیوونگی” و “زمستون” بی‌فاصله از هم خوانده شد. با معرفی قطعه “دلم گرفت” صدای تشویق حاضران بلند شد. “دلم گرفت” با صدای پیانو آغاز شد و صدای دیگر سازها به آن پیوست. هم‌صدایی جمعیت شروع‌کننده قطعه بود و صدای خواننده در ادامه به آن اضافه شد. این قطعه خاطره‌انگیز همراهی مخاطبان را با خود تا آخر داشت. ” دلم گرفته‌ای هم‌نفس، قلبم شکست تو این قفس…”.

 

کنسرت حمید حامی در تالار وحدت

“در مستر کلاس‌ها چند برگزیده داشتیم، در کنسرت بعدی با یکی از برگزیدگان، با هم روی صحنه می‌رویم. البته در تالار وحدت نخواهد بود، تالار دیگر به من اجازه برگزاری کنسرت نمی‌دهد.” حامی پس از این جملات شروع به خواندن “شوق تنهایی” کرد. “از تو هیچ‌وقت نمی‌رنجم” اجرا شد و بعد از آن “یاد من باش” با هم‌صدایی، صدای رضا تاج‌بخش و حامی به علت کمبود وقت قطعه پایانی این کنسرت شد.

 

رضا لعمانی (گیتار)٬ علیرضا میرآقا (پرکاشن و ترومپت)٬ شهرام افتخاری (پرکاشن)٬ کیوان فرشید نیا (گیتار بأس)٬ ترانه پور یوسف (فلوت)٬ صالح کیوان (درامز)٬ تینا جامه گرمی، دانیال جورابچی، سانوا عندلیبی و نوید شعبان زاده (ویولن)٬ بهرنگ معتمدی (ویولنسل) به سرپرستی رضا تاج‌بخش (پیانو) کنار یکدیگر نواختند.

 

سیروس الوند و ستار‌ اورکی از مهمانان این کنسرت بودند.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید