کوروش صنعتی برای اولین بار در تهران به صحنه می‌رود

هنردستان: اولین اجرای رسمی خواننده پاپ اواخر اردیبهشت در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

 

به گزارش هنردستان،  کوروش صنعتی خواننده موسیقی پاپ که در دهه 80 با قطعه “عشق من” به شهرت رسید، پس از سال‌ها فعالیت در عرصه موسیقی بالأخره برای نخستین بار در تهران به صحنه می‌رود. 

این خواننده پاپ از پس از چند سال فعالیت در حوزه موسیقی، قصد دارد اولین کنسرتش را با اجرای آثار قدیمی و تک‌ آهنگ‌های جدید خود به روی صحنه ببرد. رهبر ارکستر صنعتی در کنسرت پیش رو رضا چشمه شب است و مرتضی زمانیان نیز مدیریت گروه وی را برعهده دارد. 

 

کوروش صنعتی تا کنون دو آلبوم موسیقی با نام‌های “یه بی‌قرار” و “یادت باشه” منتشر کرده اما بیشتر محبوبیت خود را به قطعه “عشق من” مدیون است که در دهه 80 او را معروف کرد. با این وجود، صنعتی در ادامه کم کارتر شد.

 

پوستر

خواننده قطعه “عشق من” اکنون برنامه‌های تازه‌ای برای فعالیت در موسیقی کشور دارد و پس از انتشار چند تک آهنگ و برگزاری نخستین کنسرت رسمی خود در تهران، به زودی آلبوم جدیدش را هم روانه بازار خواهد کرد. 

 

از انتشار آخرین آلبوم این خواننده 6 سال می‌گذرد. صنعتی در آلبوم “یادت باشه” که در سال 90 منتشر شد، با هنرمندانی چون علی استیری، حمید فریزند، محمد فراهانی سعید سام، نیما نور محمدی، ارژنگ و مجید رسایی همکاری کرده بود. تا کنون نوازندگانی چون میثم مروستی، علی جعفری پویان، مازیار ظهیرالدینی و امیر سرگزی نیز با این خواننده همکاری کرده‌اند.

 

کنسرت این خواننده پاپ در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه سال جاری و از ساعت 21 در سالن خلیج فارس مجموعه فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید