اجرای دوم “پازل بند” در تهران

هنردستان: کنسرت جدید گروه “پازل بند” در تهران مرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش هنردستان، گروه پاپ دو نفره “پازل بند” متشکل از علی رهبری و آرین بهاری بعد از برگزاری نخستین کنسرت خود در دی ماه سال گذشته، به زودی آماده اجراهای جدیدی در تهران و شهرستان‌ها می‌شود.

این خبر را مدیر اجرایی گروه “پازل بند” اعلام کرد و توضیح داد: گروه موسیقی “پازل بند” از زمانی که اولین کنسرت خود را در تهران برگزار کرد، پیشنهادهای فراوانی برای اجرای موسیقی زنده در سراسر کشور داشت که درگیری‌های دریافت مجوز اجراهای موسیقی باعث شد این اتفاق تا گذشت یک فصل از سال جدید نیز با وقفه مواجه شود.

 

محمد ناصری در خصوص علت درخواست‌های فراوان از گروه “پازل بند” در سالن‌های مختلف کشور گفت: به هر حال گروه “پازل بند” چند سالی است که فعالیت می‌کند و دو عضو این گروه در میان علاقه‌مندان به موسیقی پاپ شناخته شده هستند. از طرفی اجرای نخست گروه نیز با استقبال بسیار خوبی برگزار شد که نظر خیلی‌ها را به سمت خود جلب کرد. بنابراین طبیعی است که کنسرت “پازل بند” درخواست‌های متعددی داشته باشد.

 

مدیر اجرایی گروه “پازل بند” در خصوص برنامه‌های جدید این گروه گفت: خوشبختانه اکنون کنسرت‌ها و تک آهنگ‌های جدید گروه از دفتر موسیقی وزارت ارشاد مجوزهای لازم را گرفته است. کنسرت جدید “پازل بند” در تهران، در مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود که برنامه‌هایی اندیشیده شده که مخاطبان موسیقی را غافل‌گیر کند.

 

همچنین گروه “پازل بند” چند تک آهنگ جدید نیز آماده انتشار دارد که مجوزهای آن‌ها اخذ شده و زمان انتشارشان به زودی همراه با محل و زمان برگزاری کنسرت شهرستان‌های این گروه اعلام رسمی می‌شود.

 

نخستین آلبوم رسمی گروه “پازل بند” در مرداد ماه سال گذشته با نام “قایق کاغذی” روانه بازار موسیقی شد که مورد پسند قشری از مخاطبان جوان موسیقی پاپ قرار گرفت. این گروه پیش از انتشار آلبوم نخست خود بیشتر به عنوان یک تهیه کننده شناخته می‌شد و آلبوم‌های موسیقی خوانندگان دیگر را آهنگسازی و تنظیم می‌کرد.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید