ریکاردو دارین بازیگر فیلم جدید فرهادی شد

هنردستان: بازیگر آرژانتینی فیلم برنده اسکار “راز درون چشمان آن‌ها” در فیلم بعدی اصغر فرهادی بازی می‌کند.

 

به گزارش هنردستان، اصغر فرهادی کارگردان برنده دو جایزه اسکار مهمان ویژه مراسم افتتاحیه هفتادمین جشنواره فیلم کن است و با حضور در جشنواره با خریداران درباره فیلم بعدی خود که یک تریلر اسپانیایی‌زبان است، حرف می‌زند.

به گزارش اسکرین دیلی، ریکاردو دارین، سوپراستار آرژانتینی به گروه بازیگران این پروژه فعلا بی‌نام شامل خاویر باردم و پنه لوپه کروز اضافه شد که قرار است اواسط ماه اوت در مادرید فیلمبرداری شود.

 

دارین قرار است در این درام خانوادگی و تریلر روان‌شناختی نقش همسر یوئنوس آیرسی کروز را بازی کند. داستان فیلم درباره ربودن دختری جوان است که به پرده برداشتن از رازهای خانوادگی می‌انجامد.

 

پیش از این گفته شده بود که پدرو آلمودوار کارگردان اسپانیایی و برادر او آگوستین آلمودوار از شرکت ال دسئو در مادرید، یکی از تهیه‌کنندگان پروژه بعدی فرهادی هستند، اما الان اعلام شده است که ال دسئو در تولید فیلم مشارکت نخواهد داشت.

 

اکنون این پروژه 12.3 میلیون دلاری در قالب فیلمی تولید مشترک فرانسه، اسپانیا و ایتالیا ساخته می‌شود. الکساندر ماله-گی تهیه‌کننده فرانسوی از شرکت ممنتو فیلمز (تهیه‌کننده فیلم‌های “گذشته” و “فروشنده”) با همکاری آلوارو لانگوریا، تهیه‌کننده فیلم “چه” از شرکت اسپانیایی مورنا فیلمز و آندرا اوکیپینتی از شرکت مستقل ایتالیایی لاکی رد که پخش “فروشنده” در ایتالیا را به عهده داشت، فیلم فرهادی را تهیه می‌کنند.

 

فرانس 3 سینما هم در تولید پروژه مشارکت دارد و کانال پلوس و فرانس تلویزیون هم از پروژه حمایت می‌کند.

 

فیلمساز مولف ایرانی فیلمنامه را به زبان فارسی نوشته است که به زبان اسپانیایی ترجمه شده است.

 

ممنتو فیلمز اینترنشنال پروژه جدید فرهادی را در کن به خریداران عرضه می‌کند و گروه سازنده امیدوارند که فیلم تا پیش از جشنواره کن 2018 آماده شود.

 

فرهادی برای فیلمی که انتظار می‌رود تجاری‌ترین فیلمش تاکنون باشد، یک گروه چشمگیر را گرد خود آورده است که شامل آلبرتو ایگلسیاس آهنگساز (“باغبان وفادار”)، خوزه لوییس آلکاینی مدیر فیلمبرداری (“با او حرف بزن”)، کلارا نوتاری طراح صحنه (“قصه‌های وحشی”) و سونیا گرانده طراح لباس (“شهر گمشده زد”) است.     

 

فرهادی در سال 2012 برای فیلم “جدایی نادر از سیمین” موفق به دریافت جایزه اسکار و گلدن گلوب در بخش بهترین فیلم خارجی‌زبان شد و سال گذشته با “گذشته” برای دومین بار جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان را دریافت کرد.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید