پوستر انگلیسی فیلم “مادری” رونمایی شد

هنردستان: رقیه توکلی امیدوار است فیلم “مادری” تا تابستان روی پرده سینماها برود.

 

به گزارش هنردستان، رقیه توکلی سال گذشته با ساخت اولین فیلم بلند سینمایی خود” مادری” در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور یافت. او این روزها به دنبال پخش کننده است تا بتواند پس از دریافت پروانه نمایش، فیلم خود را در مقطع زمانی مناسب به روی پرده نقره‌ای سینماها بفرستد.

توکلی دراین باره  گفت: در حال رایزنی و مذاکره با تعدادی از پخش کنندگان هستیم، ولی هنوز با هیچ یک از این دوستان به توافق نهایی نرسیده‌ایم. دلیل این تاخیر نیز در این است که من فیلم اولم را ساخته‌ام و در شهرستان فعالیت خودم را آغاز کردم و هنوز با مناسبات اینجا خیلی آشنایی ندارم و به خیلی از مسائلی که وجود دارد اشراف ندارم. شاید به دلیل کم تجربگی خودم و مسائلی که وجود دارد، فیلم با تاخیر در اکران مواجه شده است. امیدوارم بتوانیم تا تابستان “مادری” را به روی پرده سینماها بفرستیم، اما اینکه تا چه اندازه این امر محقق شود هنوز نمی‌دانم.

 

پوستر مادری

وی ادامه داد: علاوه بر این برای حضور در جشنواره‌های بین المللی نیز بنیاد سینمایی فارابی مشغول رایزنی هستند و امیدواریم به زودی “مادری” در فستیوال‌‌های جهانی نیز حضور پررنگی داشته باشد. زیرنویس و مواد تبلیغاتی فیلم از جمله پوستر خارجی آن آماده شده است.

 

این کارگردان جوان درباره تغییراتی که در نسخه نهایی با آنچه در جشنواره به نمایش درآمد، اظهار کرد: فیلم با تغییرات اندکی همراه شده است. در تدوین مجددی که بعد از جشنواره فیلم فجر داشتیم حدود 6 دقیقه کاسته شد تا فیلم ریتم بهتری پیدا کند. این تغییرات بسیار کم است تا ریتم و فضای کلی فیلم به هم نخورد.

 

نازنین بیاتی، هانیه توسلی، ملیسا ذاکری، مریم بوبانی، آنا زارع، سجاد اسماعیلی و هومن سیدی در این فیلم بازی کرده‌اند که در شهر یزد جلوی دوربین رفته است.

 

داستان “مادری” درباره زندگی دو خواهر است که یکی عشقش را رها کرده و دیگری عشقش او را رها کرده است.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید