خوانش و نقد نمایشنامه “روح ژوکر از لیر مرخصی می‌گیرد”

هنردستان: نخستین نشست تئاتر کاغذی با حضور مرضیه وفامهر، روزبه حسینی، رامتین شهبازی و بهزاد صدیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار‌می‌شود.

 

به گزارش هنردستان به نقل از روابط عمومی موسسه‌ی افرامانا، در نخستین نشست تئاتر کاغذی نمایش‌نامه‌ی وقتی روح ژوکر از لیر مرخصی می­گیرد ، نوشته‌ی روزبه حسینی، معرفی، نمایش‌نامه‌خوانی و نقد و بررسیی می‌شود.

در این نشست تئاترکاغذی که ساعت 18 روز یک‌شنبه31 اردی­بهشت ماه جاری در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار‌ می‌شود، روزبه حسینی کارگردانی این نمایش‌نامه‌خوانی را برعهده دارد و  مرضیه وفامهر و روزبه حسینی نقش‌خوانی می‌کنند.

 

 بر اساس این گزارش، نمایش‌نامه‌ی وقتی روح لیر از ژوکر مرخصی می­گیرد، دربخش نمایش‌نامه ­ها‌ی خلاق انتشارات بوتیمار در سال 1395 در‌ 56 صفحه‌ی قطع پالتویی به قیمت 5500 تومان با شمارگان 500 نسخه توسط نشر بوتیمار در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است.

 

سلسله نشست‌های تئاتر کاغذی توسط باشگاه تئاتر فرهنگسرای ارسباران با همکاری موسسه­ افرامانا با هدف معرفی و نقد و بررسی نمایش نامه‌های منتشر شده یک سال گذشته، در آخرین یک‌شنبه‌ی هر ماه در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار‌می‌شود.

 

علاقه‌مندان برای شرکت در این نمایشنامه‌خوانی می‌توانند در تاریخ یاد‌ شده به خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا ، فرهنگ‌سرای ارسباران ، سالن استاد ذوالفقاری مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیش‌تر با شماره تلفن 22872818  تماس بگیرند.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید