مشروح سمینار آموزشی “مدیریت بحران در مد”

هنردستان : سمینار آموزشی با عنوان “مدیریت بحران در مد” و با رویکرد مواجهه با بحران‌هاى اجتماعی، شغلى، فردى و جغرافیایى برای نخستین بار در ایران برگزار شد.

سمینار آموزشی “مدیریت بحران در مد” با اهدافی کاربردی طراحی و برای نخستین بار در ایران برگزار شد.صدرا شریعتمدارى، محقق، مدرس و طراح کمپین‌هاى اجتماعى در ایران، مدیر بازاریابى برندهای بین المللی و مشاوربرندهاى داخلى دراین سمینار به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

سمینار آموزشی “مدیریت بحران در مد” با اهدافی کاربردی طراحی و برای نخستین بار در ایران برگزار شد.

صدرا شریعتمدارى، محقق، مدرس و طراح کمپین‌هاى اجتماعى در ایران، مدیر بازاریابى برندهایى نظیر اسپرینگ فیلد، کلارک، جی اکس، بوجى و کوییک سیلور در ایران، مشاور برندهاى داخلى همچون بادی اسپینر و زاگرس، دارای تجربه اجرای بیش از سی کمپین در زمینه مسئولیت اجتماعى برندها و آموزش بیش از ٣٠٠ نفر در زمینه بازاریابى و سخنران برگزیده TEDx در این سمینار به ایراد سخنرانی پرداخت.

این سمینار روز چهارشنبه بیست و هفتم اردیبهشت از ساعت ٩ تا ١٦ در سینما پردیس قلهک برگزار شد.

منبع : هنرآنلاین

امتیاز دهید
تئاتر

بیست‌وششمین برنامه از سلسله‌جلسات نمایش فیلم‌تئاترهای خانه هنرمندان برگزار شد

«کارنامه بُندارِ بیدَخش»؛ نقدی به دانشی که در جامعه گفتمان ندارد بیست‌وششمین برنامه از سلسله‌جلسات نمایش فیلم‌تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان

ادامه مطلب »