هنردستان : سمینار آموزشی با عنوان “مدیریت بحران در مد” و با رویکرد مواجهه با بحرانهاى اجتماعی، شغلى، فردى و جغرافیایى برای نخستین بار در ایران برگزار شد.
سمینار آموزشی “مدیریت بحران در مد” با اهدافی کاربردی طراحی و برای نخستین بار در ایران برگزار شد.صدرا شریعتمدارى، محقق، مدرس و طراح کمپینهاى اجتماعى در ایران، مدیر بازاریابى برندهای بین المللی و مشاوربرندهاى داخلى دراین سمینار به ایراد سخنرانی پرداخت.
سمینار آموزشی “مدیریت بحران در مد” با اهدافی کاربردی طراحی و برای نخستین بار در ایران برگزار شد.
صدرا شریعتمدارى، محقق، مدرس و طراح کمپینهاى اجتماعى در ایران، مدیر بازاریابى برندهایى نظیر اسپرینگ فیلد، کلارک، جی اکس، بوجى و کوییک سیلور در ایران، مشاور برندهاى داخلى همچون بادی اسپینر و زاگرس، دارای تجربه اجرای بیش از سی کمپین در زمینه مسئولیت اجتماعى برندها و آموزش بیش از ٣٠٠ نفر در زمینه بازاریابى و سخنران برگزیده TEDx در این سمینار به ایراد سخنرانی پرداخت.
این سمینار روز چهارشنبه بیست و هفتم اردیبهشت از ساعت ٩ تا ١٦ در سینما پردیس قلهک برگزار شد.
منبع : هنرآنلاین