حجت الله ایوبی: نقش شما هنرمندان در آفرینش این حماسه بزرگ خود حماسه ای دیگر است

هنردستان : حجت الله ایوبی رئیس ستاد هنرمندان روحانی در یادداشتی از حضور هنرمندان در انتخابات قدردانی و تشکر کرد و نوشت: نقش شما هنرمندان در آفرینش این حماسه بزرگ خود حماسه ای دیگر است.

 در متن این یادداشت که روز شنبه انتشار یافته، آمده است: 
«هان مشو نومید نور از آسمان
حق چو خواهد می رسد در هر زمان

 

 در متن این یادداشت که روز شنبه انتشار یافته، آمده است: 
«هان مشو نومید نور از آسمان
حق چو خواهد می رسد در هر زمان 
هنرمندان گرامی
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری برای همیشه در یادها خواند ماند. انتخاباتی که راه را بر توسعه و پیشرفت ایران همواره کرد. نسل آینده هرگز این رویداد بزرگ و این تصمیم تاریخی و تاریخ ساز را فراموش نخواهد کرد. 
نقش شما هنرمندان در آفرینش این حماسه بزرگ خود حماسه ای دیگر است. شما آمدید و با زبان دل با مردم سخن گفتید. آمدید از همه سلیقه ها. آمدید و خود را ندیدید. ایران را دیدید. مصالح گروهی را، اختلاف سلیقه ها، انتظارات برآورده نشده، دلخوریهایتان را برای ایران کنار گذاشتید و با شور وعشق و تدبیر در همه صحنه ها در کنارمان بودید. موج اعلام حمایتها، حضور در استانها و شهرستانها، حضور فراموش نشدنی در همایش بزرگ تهران و مشهد، پرکردن فضای مجازی با آفریشنهای هنرمندانه و زیبایتان شوری آفرید که میوه آن شادی و شعف وصف ناپذیر امروز است.
تعظیم می کنم در برابر شکوه فهمتان و عشقتان به میهن. می ستایم حضور حماسی و بی منت هنرمندان مستقل مردمی را. سینماگران فهیم. پیشکسوتان و جوانان سینما و تئاتر ایران را. و چه پرمعنا بود حضور فیلمسازان بی ادعای مردمی، بویژه آنها که حتی محروم اند از حق نمایش فیلمی که ساخته اند. و درود می فرستم بر هنرمندان رشته های گوناگون تجسمی و بویژه خوشنویسان شریف و بی مانند. و سپاس می گویم حمایت بی دریغ وهمه جانبه اهل قلم و اصحاب رسانه و مطبوعات را. و خاطره دل انگیز این انتخابات رقم خورد با نغمه های دل انگیز اهالی موسیقی که نجوا کردند با مردم و برای مردم دوباره ایران را.
و مردم با شکیبایی و هوشمندی آمدند و با صحنه های باشکوهی که آفریدند گشودند راه اعتدال و امید را. راه اعتلای فرهنگ و هنر را. آنها با آمدنشان زیباترین درودها و سپاسها را نثارتان کردند و پیوند راستین مردم و هنرمندانشان را بار دیگر به نمایش گذاشتند. تقدیم می کنیم این جلال و شکوه را به مردم ایران، به هنرمندان مردم. و درود می فرستیم به خانواده های شهدا، رزمندگان مقاومت و حافظان صلح و امنیت ایران.»

امتیاز دهید