“مجلس شب چراغ” پذیرای هنرمندان و اصحاب رسانه می‌شود

هنردستان: نمایش سیاه بازی “مجلس شب چراغ” که با کارگردانی داود معینی در محوطه‌ی باز اداره تئاتر و خانه‌ی نمایش درحال اجراست، یکشنبه 31 اردیبهشت ماه ویژه‌ی هنرمندان و اصحاب رسانه اجرا می‌شود.

 

به گزارش هنردستان به نقل از روابط عمومی اداره تئاتر و خانه‌ی نمایش، نمایش “مجلس شب چراغ” نوشته‌ی داود معینی کیا است که با استفاده از شیوه‌ی نمایش‌های شادی آور، سیاه بازی و نقالی آماده اجرا شده و بعنوان نخستین نمایش محوطه‌ی باز اداره تئاتر و خانه‌ی نمایش اجرا می‌شود.

برپایه ی این گزارش، در تاریخ مذکور هنرمندان عکاس فعال در حوزه‌ی هنر نمایش نیز می‌توانند در کنار هنرمندان و اصحاب رسانه به ثبت لحظات این نمایش بپردازند.

 

در این نمایش بازیگرانی چون داود معینی کیا، مهدی رحیمی سده، سحر خداداده، عاطفه مقدسی، عاطفه ترابی بروجردی و طناز عباسی ایفای نقش دارند.

 

همچنین هانا راد دستیار کارگردان، مجید آهنگران طراح صحنه، سمیه پسندیده خواه طراح لباس، احسان سامانی منش و رامین عبدالهی نوازندگان نمایش، وحید سلیمی طراح گرافیک نمایش است و داود معینی کیا علاوه بر طراحی گریم، به همراه هانا راد مجریان گریم نمایش به شمار می‌آیند.

 

از دیگر عومل نمایش “مجلس شب چراغ” می‌توان به امیرحسین جعفرپور مدیر صحنه و یلدا ابراهیمی و عاطفه ترابی بعنوان عکاسان این نمایش اشاره کرد.

 

علاقمندان به تماشای نمایش “مجلس شب چراغ” می‌توانند تا پنجم خردادماه هر شب ساعت 20 به غیر از شنبه‌ها به نشانی میدان فردوسی، ضلع شرقی میدان، بعد از خیابان ایرانشهر، خیابان شهید موسوی (فرصت سابق)، کوچه‌ی محمدآقا، پلاک 34 مراجعه فرمایند. نشانی دوم خانه‌ی نمایش برای کسانیکه تمایل دارند با خودرو شخصی به خانه‌ی نمایش مراجعه کنند می‌توانند به نشانی میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی، کوچه‌ی محمدآقا پلاک 34 مراجعه کنند و به مدت 60 دقیقه به تماشای این اثر نمایشی بنشینند.

 

همینطور از طریق کانال تلگرام به نشانی @edaretheaterkhanenamayesh  ازاخبار خانه‌ی نمایش و پلاتوهای این مجموعه مطلع شوند.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید