قدردانی رییس سازمان سینمایی از نقش آفرینی هنرمندان در انتخابات

هنردستان :رئیس سازمان سینمایی در بیانیه ای از حضور، همت، غیرت و نقش آفرینی هنرمندان در انتخابات قدردانی کرد.

 در بیانیه محمد مهدی حیدریان آمده است: یک بار دیگر زمان پیروزی اراده مردم فرارسید و مردم قهرمان پای صندوق های رای غزلی عاشقانه را در امتداد مردمسالاری دینی سرودند و سینمای نجیب ایران، بربال اندیشه هنرمندان ورقی افتخارآمیز را رقم زد 

 

 در بیانیه محمد مهدی حیدریان آمده است: یک بار دیگر زمان پیروزی اراده مردم فرارسید و مردم قهرمان پای صندوق های رای غزلی عاشقانه را در امتداد مردمسالاری دینی سرودند و سینمای نجیب ایران، بربال اندیشه هنرمندان ورقی افتخارآمیز را رقم زد و با ایفای تعهد اجتماعی خود پای مهر و ایمان خویش به دین و آئین و ملت و کشور ایستادند و نقش خود را به عنوان جامعه نخبه و مرجع ایفا کردند.
در این بیانیه تصریح شده است: همراهی هنرمندان با حضور پرشمار مردم، که الهام بخش و سرمایه اصلی آنان است در پای صندوق های رای حلاوت پیروزی را دو چندان کرد، آنجا که انگشتان آنان به تدبیر تعهد هنرمندانه شان شهر و روستا و مرز نشناخت و به دولت تدبیر و امید دوباره اعتماد کرد.
رییس سازمان سینمایی می افزاید: اکنون که روز پیروزی مردم ایران است. سینمای ایران و سینماگران سیمرغ وار به همراه مردم، راه تدبیر را امیدوارانه طی کنند. که سینما روشی نو در گفتمان ملی است.
حیدریان تصریح کرد: قدردان این همت، غیرت و نقش آفرینی مجدد شما هستیم. 

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه 29 اردیبهشت ماه در کشور برگزار و دکتر روحانی با کسب 57 درصد آرا، به عنوان رییس جمهوری منتخب ملت ایران برگزیده شد. 

منبع :ایرنا

امتیاز دهید