رضا کیانیان: آقای صالحی امیری من و گروه سریال شهرزاد را شگفت زده کردید

هنردستان : رضا کیانیان از سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر عذرخواهی از هنرمندان بابت سوءتفاهم پیش آمده در طرح مطلبی طنزگونه قدردانی کرد

 رضا کیانیان در صفحه اینستاگرام خود با پخش ویدئو عذرخواهی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشت:

 

 رضا کیانیان در صفحه اینستاگرام خود با پخش ویدئو عذرخواهی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشت: پس از سلام، ظهر سر صحنه سریال شهرزاد بودم که پس از اعلام نهایی نتایج انتخابات با شوق فراوان نامه تبریک این پیروزی بزرگ و گلایه از شما را روی صفحه اینستاگرامم گذاشتم و درست پس از چهار ساعت شما با
پوزش خواهی به موقع و صاف و ساده خود، من و گروه سریال شهرزاد را شگفت زده کردید!
قاعدتاً نباید شگفت زده می شدیم! دلیلش اما ساده است! چون عادت به عذرخواهی مسئولین نداریم؛ آن هم در این مدت کوتاه!
آقای وزیر، قدردانی من و همه ی شهرزادی ها را بپذیرید و امیدوارم همه مسئولین از شما بیاموزند.
عذر خواهی از آدمی کم نمی کند! بلکه می افزاید.
درخواست من یک نمونه از پرسشگری مردمی بود که به شما رأی دادند و پاسخ شما یک نمونه از پاسخگوییِ دولتی ست که خود را مدیون رأی مردم می داند!
به #امید روزهای بهتر
رضا کیانیان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز جمعه در گفت وگویی در مورد حمایت یک خواننده زیر زمینی از یکی از نامزدهای انتخابات مطلب طنزگونه ای را بیان کرده بود.
اظهارات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با واکنش برخی هنرمندان از جمله رضا کیانیان روبرو شد و این بازیگر سینما روز گذشته(شنبه) از صالحی امیری خواستار عذرخواهی شده بود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز عصر روز گذشته(شنبه) با انتشار ویدئویی، از اصحاب فرهنگ وهنر به عنوان سرمایه های کشور یاد و تصریح کرد دولت تدبیر و امید معقتد است توسعه، رشد و تعالی ایران بدون پشتوانه هنر و هنرمندان ناممکن است.
صالحی امیری در این ویدئو با عذرخواهی از هنرمندان تصریح کرد: دولت تدبیر و امید برای عذرخواهی لکنت زبان ندارد.

منبع :ایرنا

امتیاز دهید