اینستاگرام چگونه بخشی از فرآیند ارائه معماری شد؟

هنردستان : این روزها کمپانی‌های معماری و طراحی معتبر جهان در شبکه‌های اجتماعی فعالیت گسترده ای دارند.

اینستاگرام محبوب‌ترین و جامع‌ترین اپلیکیشن دنیاست که در قالب یک شبکه اجتماعی و آلبومی دیجیتال فعالیت می‌کند. پتانسیل‌های گسترده و مثبت این برنامه به حدی است که می‌توان بزرگ‌ترین پروژه یا کوچک‌ترین فعالیت را در آن مدیریت کرد.

 

اینستاگرام محبوب‌ترین و جامع‌ترین اپلیکیشن دنیاست که در قالب یک شبکه اجتماعی و آلبومی دیجیتال فعالیت می‌کند. پتانسیل‌های گسترده و مثبت این برنامه به حدی است که می‌توان بزرگ‌ترین پروژه یا کوچک‌ترین فعالیت را در آن مدیریت کرد. در تعریف کلی، اینستاگرام شامل برنامه، فضای عمومی، آلبوم دیجیتال، نمایه ای جمعی یا میانبری کوچک به بخشی از زندگی خصوصی یک فرد است اما علاوه بر این‌ها بسیاری از مشاغل یا گروه‌های فرهنگی بخشی از برنامه ریزی‌های پروژه‌های خود را در شبکه اینستاگرام مدیریت می‌کنند. گروه‌های معماری هم از این مزیت به خوبی استفاده می‌کنند و حتی برخی از درآمدهای آن‌ها از طریق این کانال امکان پذیر شده است.

طبق آمار سایت Archdaily بیش از صدها کمپانی معماری به طور جدی در شبکه اجتماعی اینستاگرام مشغول کار هستند و به طور اختصاصی برای این شبکه نیروی کار در نظر گرفته‌اند. از جمله این‌ها شرکت معماری OMA  با مدیریت رِم کولهاس که پروژه‌های بزرگی را در جهان به اجرا رسانده، از هوشمندترین کمپانی‌های معماری و طراحی به شمار می‌رود که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت گسترده ای دارند.

منبع : هنرآنلاین

امتیاز دهید
گپ و گفتگو

گپ‌وگفتی با مهندس «احمد توحیدلو»، به بهانه حضور در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات تهویه

اقلیم جغرافیایی بر کاربرد دستگاه تهویه تاثیرگذار است بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی «تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهویه مطبوع» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران

ادامه مطلب »