«ساحل امن» موضوع ملتهب سیاسی دارد/ اکران مدتی بعد از انتخابات

هنردستان :کرامت پورشهسواری کارگردان «ساحل امن» عنوان کرد که به دلیل موضوع ملتهب این فیلم تصمیم گرفتند که بعد از انتخابات به نمایش آن بپردازند.

کرامت پورشهسواری کارگردان سینما  درباره زمان اکران فیلم سینمایی «ساحل امن» گفت: با توجه به اینکه محتوای این فیلم به گونه ای است که به طور مستقیم به مقوله انتخابات می پردازد 

کرامت پورشهسواری کارگردان سینما  درباره زمان اکران فیلم سینمایی «ساحل امن» گفت: با توجه به اینکه محتوای این فیلم به گونه ای است که به طور مستقیم به مقوله انتخابات می پردازد و در سکانس های فرعی به ۲۲ نامزد انتخابات ریاست جمهوری نیز اشاره شده است، در نظر داریم «ساحل امن» را یک ماه بعد از انتخابات اکران کنیم.

وی افزود: این فیلم موضوع ملتهبی دارد و ممکن بود از موضوع آن بهره برداری سیاسی شود به همین دلیل تصمیم گرفتیم که بعد از انتخابات آن را به نمایش بگذاریم البته به نظر من تابستان هم زمان خوبی برای اکران «ساحل امن» است.

پورشهسواری با اشاره به دیگر فعالیت های گفت: در حال حاضر مراحل فنی مینی سریال «تلاطم» روبه پایان است البته یک فیلمنامه دیگر با موضوع مدافعان حرم هم در دست دارم که در صورت کسب پروانه ساخت شروع به فیلمبرداری آن در کشور سوریه می کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: در حال حاضر مراحل پایانی نگارش این فیلمنامه سپری می شود و ما هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده ایم.

منبع :خبرگذاری مهر 

امتیاز دهید