طراحی جدید برای دانشگاه شیکاگو

هنردستان: دانشگاه شیکاگو تازه ترین رندرهای انجمن دیوید ام. روبنشتاین را منتشر نموده که تغییرات عمده ای از فرم و روابط ساختمان های سایت را نمایش می دهد.

 

به گزارش هنردستان به نقل از اتوود، این ساختمان توسط دیلر اسکوفیدیو + رنفرو طراحی شده بود و طرح های جدید یک ساختار نمایش می دهد که نمایی از پوسته ای از فلز روی و شیشه دارد و این برج 8 طبقه را در همسایگی های خود مشخص تر می نماید.

همانند قبل، این ساختمان از یک پایه دو طبقه و یک برج هشت طبقه تشکیل شده است. نمای خارجی بیش از پیش تبدیل به پوسته ای یکنواخت از روی و شیشه شده و از “محله ها”یی جداگانه تشکیل شده است. این “محله ها” در فضاهایی مشترک به هم متصل می شوند و می توانند با توجه به نیازهای کاربران برنامه ریزی شوند.

 

طبقه همکف ساختمان شامل لابی و رستوران است و پلکانی که می تواند با ظرفیت 600 نفر تبدیل به یک فضای رویداد چندمنظوره شود. در طبقه بالاتر از پایه ساختمان، یک آتریوم با 285 صندلی و یک فضای جلسات رسمی، مکان هایی برای برگزاری رویدادهای دانشگاه را ایجاد می نمایند. طبقه بالا دارای یک فضای چندمنظوره دیگر با ظرفیت 75 نفر است و چشم اندازهایی از میدوِی پلایسنس، خط آسمان شهر و دریاچه میشیگان را ارائه می دهد.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید