نمایشگاه نقاشی “پیرهای رویایی” در نیشابور

هنردستان: همزمان با ماه مبارک رمضان نمایشگاه نقاشی “پیرهای رویایی” آثار یگانه افتخاری بانوی هنرمند نیشابوری در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گشایش یافت.

 

به گزارش هنردستان، مسئول مجتمع های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: هنرمندان جوان و تحصیل کرده نیشابوری در رشته های هنری به خصوص نقاشی توانسته اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه نقاشی “پیرهای رویایی”  همزمان با ماه مبارک رمضان درصدد است موضوعات آثار هنری را برای کشف رازهای  انسانی  به مخاطب ارائه کند.

وی افزود: نمایشگاه نقاشی “پیرهای رویایی”  آثار یگانه افتخاری بانوی هنرمند نیشابوری است که در آن ٣٠  اثر نقاشی در ابعاد ٥٠*٣٥ سانتیمتر برپا شده است.

 

آتشی به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک سیاه قلم و پاستل  است و با سبک رئالیسم است و موضوع چهره است.

 

مسئول مجتمع های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی “پیرهای رویایی” تا ١١ خرداد٩٦ هر روز از ساعت  ٩ الی ١٣ و١٦ الی ١٩بعد از ظهردر محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر است.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »