“o+” داستانی کمدی و درامی اجتماعی است

هنردستان: سیدعلی موسویان گفت نمایش “o+” خصیصه‌های اخلاقی و اتفاقات روزمره‌ را با زبان طنز بیان می‌کند.

 

به گزارش هنردستان، نمایش “o+” تا پنجم تیر هر روزه به جز شنبه‌ها ساعت 19 در تماشاخانه مهر حوزه هنری به روی صحنه است.

این نمایش داستان شخصیتی به نام مجتبی است که برای پیوند کلیه خواهرش نیاز به پول زیادی دارد. رحیم هم‌خانه او با کیفی پر از طلا وارد خانه می شود و این آغازی است بر وسوسه …

 

سیدعلی موسویان نویسنده و کارگردان “o+”  گفت: این نمایش به مقوله ایثار در زندگی روزمره و اجتماعی انسان ها می‌پردازد و در آن رگه‌ای از بحث پیوند اعضا وجود دارد. “o+” داستانِ کمدی و درامی اجتماعی دارد و مسائل روزمره دنیای معاصر را مدنظر قرار داده است. این نمایشِ رئال که ما به ازای بیرونی دارد، خصیصه‌های اخلاقی و اتفاقات روزمره‌ را که شاید به دلیل پیشرفت تکنولوژی کمتر به آن ها دقت می‌شود، با زبان طنز مورد توجه قرار می‌دهد. امیدوارم مخاطب پس از تماشای “o+” ثانیه ای به این حوادث بیاندیشد و در مواجه با این خطرات، مشکلات و ارزش‌هایی که تبدیل به ضد ارزش شده است، بیشتر تامل کند.

 

کارگردان و نویسنده نمایش “عاشقانه ای برای عباس” پیش بینی‌اش از استقبال مخاطبان از “o+” را اینگونه توضیح داد: اکنون دو سد بر سر راه استقبال از نمایش قرار دارد. اول اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم و نمایش پیش از زمان افطار اجرا و پایان آن منتهی به وقت افطار است و دیگر اینکه اکنون فصل امتحانات مدارس و دانشگاه‌هاست و این مسائل اقبال مخاطبان را تحت شعاع قرار می‌دهد. با این احوال گروه تلنگر با سابقه حدود 12 سال شناخته شده است و باشگاه مخاطبان خود را دارد. امیدوارم از نمایش استقبال شایسته ای صورت گیرد. بدون شک مخاطبان با آن ارتباط برقرار خواهند کرد.

 

بازیگران “o+” (به ترتیب حروف الفبا) هدی آهنگر، مرتضی برزگر زادگان، آرش تبریزی، مهدی رحیمی سده و محمد زوار بی‌ریا هستند.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید