اجرای متفاوت علی لهراسبی در برج میلاد

هنردستان: خواننده پاپ بعد از 9 ماه دوری از صحنه پایتخت در برج میلاد به صحنه می‌رود.

 

به گزارش هنردستان، علی لهراسبی خواننده موسیقی پاپ درباره کنسرت جدید خود در سالن همایش‌های برج میلاد تهران گفت: از آنجا که اعضای ارکسترم تغییر کرده‌اند، در روز 5 تیر اجرای متفاوتی را با تنظیمات جدیدی را به صحنه خواهم برد.

این خواننده ادامه داد: آخرین باری که من در تهران به صحنه رفتم شهریور سال گذشته بود. طبعاً اجرای من نسبت به آن اجرا با تغییرات به خصوصی مواجه می‌شود چون ارکستر من هم کاملاً تغییر کرده است. به واسطه همین اتفاق، تنظیم تمامی قطعاتی که در کنسرت پیش رو اجرا می‌شود، دستخوش یک سری تغییرات اساسی شده است. مضاف بر آن‌ یک سری قطعات جدید هم به رپرتوار این کنسرت اضافه شده است.

 

وی رپرتوار اجرایی کنسرت تازه خود را این‌گونه شرح داد: رپرتواری که در نظر گرفته‌ام، ترکیبی از موسیقی‌های مختلف آلبوم‌ها، تک‌آهنگ‌ها و تیتراژهای تلویزیونی است که هم قطعات قدیمی را در بر می‌گیرد و هم قطعات جدیدتر. هدف از این اتفاق هم راضی نگه داشتن همه سلایق است و رپرتوار طوری چیده شده که هر کدام از مخاطبان بتوانند قطعات محبوب‌شان را گوش کنند. قطعات جدیدتری چون “خوشبختی”، “روزهای خوب” و “من به تو حق میدم” از جمله آثاری است که طبعاً برای اولین بار در این کنسرت اجرا می‌شود.

 

لهراسبی درباره تغییرات ارکسترش اظهار داشت: در حال حاضر بابک مالکی‌فر رهبر ارکستر من است و زایا سلیمان هم سرپرستی آن را برعهده دارد. همچنین نوازندگانی چون حسین شریفی، رضا اوحادی، مجتبی کشاورز، احسان رنجورسعید برادران، حسن فراهانی و حسین غمگین نیز در ارکستر من حضور دارند و نوازندگی می‌کنند. سعی شده که با تغییرات به وجود آمده، کنسرت‌های بهتری از سوی من اجرا شود.

 

وی همچنین در خصوص علت دوری حدوداً 9 ماهه‌اش از استیج تهران نیز گفت: شاید دوری من از صحنه دلایل متفاوتی داشت اما احتمالاً اصلی‌ترین دلیلش این بود که من مدیر برنامه نداشتم. خوشبختانه حالا با زایا سلیمان در این رابطه یک قراردادی بسته‌ام و کنسرت‌های تهران و شهرستان‌ها را به تناوب برگزار خواهم کرد. امیدوارم دیگر در این بین وقفه‌ای ایجاد نشود چون من سال گذشته هم وعده داده بودم که کنسرت‌های متعددی را برگزار کنم اما به دلیلی که اعلام کردم این اتفاق نیفتاد.

 

علی لهراسبی همچنین به تولید آلبوم جدید خود و انتشار یک موزیک ویدئو رسمی اشاره کرد که جزئیات این اخبار به زودی اعلام خواهد شد. “روبات” نام آخرین آلبوم این خواننده است که در اسفندماه سال 92 به بازار آمد.

 

تازه‌ترین کنسرت علی لهراسبی در روز 5 تیرماه سال جاری به همت موسسه “نای و نی” و با تهیه‌کنندگی رضا کبیری در دو سئانس 18 و 21 در سالن همایش‌های برج میلاد تهران به صحنه می‌رود.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید