گروه لینکین پارک باز هم در صدر آمریکا

هنردستان: با فروش‌ فوق العاده آلبوم‌های اخیر گروه موزیک لینکین پارک، احتمال می‌رود این گروه موزیک مشهور آمار فروش آلبوم موسیقی در آمریکا را باز هم جا به جا کند.

 

به گزارش هنردستان،  گروه راک آمریکایی لینکین پارک احتمالا برای ششمین بار آمار فروش آلبوم موسیقی در آمریکا را جا به جا کند.

آلبوم اخیر الکترونیک پاپ لینکین پارک با عنوان “One More Light” که اواسط ماه مه سال جاری منتشر شد در صدر فروش آلبوم‌های موسیقی در آمریکا قرار گرفته است و به گزارش نیویورک تایمز این اتفاق را این گروه موزیک پنج بار دیگر نیز تجربه کرده است.

 

اولین تک آهنگ این آلبوم با نام و موزیک ویدیو رسمی آن در  مارس ۲۰۱۷ در یوتیوب قرار گرفت.

 

در این آلبوم خواننده‌های دیگری همچون پوشات، استورمزی و کیارا که به عنوان اولین خواننده زن برجسته در یک آلبوم استودیویی لینکین پارک بود حضور دارند. در این آلبوم همچین جان گرین، جولیا میشلس، جاستین ترانر، راس جولان، مایکل لیری، اندرو گلدشتاین، بلک بیر و اج وایت به عنوان ترانه سرایان همکاری دارند.

 

لینکین پارک در سال ۱۹۹۶ تشکیل شد و با اولین آلبوم خود با نام “هایبرید تئوری” موفقیت بسیار زیادی در زمینه بین‌المللی کسب کرد که توانست گواهینامه الماس را از RIAA در سال ۲۰۰۵ و گواهینامه پلاتین را از بسیاری کشورهای دیگر دریافت کند. آلبوم بعدی آنها نیز به ادامه موفقیت گروه افزود و در بیلبورد ۲۰۰ در سال ۲۰۰۳ رتبه اول را از آن خود کرد که تورهای بزرگ و گسترده لینکین پارک و کارهای خیریه آنها را در سراسر دنیا به همراه داشت. در سال ۲۰۰۳، “ام‌تی‌وی ۲” لینکین پارک را به عنوان ششمین گروه برتر در زمینه موزیک ویدئو و سومین گروه نو هزاره بعد از “اوئیسیز” و “کلدپلی” نامید.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید