نگاهی به فیلم سینمایی «۵۰ کیلو آلبالو» در آیو

هنردستان : با گذشت بیش از یک سال از اکران عمومی فیلم سینمایی «۵۰ کیلو آلبالو» و تمام حواشی آن، این فیلم بالاخره در شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

 اگر پیگیر فیلم و سریال و حواشی مربوط به آن باشید می‌دانید که «۵۰ کیلو آلبالو» به کارگردانی مانی  حقیقی از پرحاشیه‌ترین فیلم‌های سینمایی چند سال اخیر بوده است، فیلمی که وزیر ارشاد وقت نسبت به آن واکنش داد و گفت که اگر ساخت و نمایش آن پیش از این آگاهی می‌یافته، به هیچ وجه اجازه نمی‌داد که چنین فیلمی ساخته شود.

 اگر پیگیر فیلم و سریال و حواشی مربوط به آن باشید می‌دانید که «۵۰ کیلو آلبالو» به کارگردانی مانی  حقیقی از پرحاشیه‌ترین فیلم‌های سینمایی چند سال اخیر بوده است، فیلمی که وزیر ارشاد وقت نسبت به آن واکنش داد و گفت که اگر ساخت و نمایش آن پیش از این آگاهی می‌یافته، به هیچ وجه اجازه نمی‌داد که چنین فیلمی ساخته شود.

واقعیت اما آن است که این فیلم ساخته شد و توانست یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمای ایران شود، از همان زمان هم خیلی‌ها دنبال دانلود این فیلم بودند اما خوشبختانه «۵۰ کیلو آلبالو» توانست از دست قاچاقچی‌های محترم و خطر دانلود غیرقانونی فرار کند و بالاخره بعد از یک سال در شبکه نمایش خانگی عرضه شود.

داستان این فیلم بدین شرح است که در میانه یک مراسم عروسی پلیس برای دستگیری داماد خلافکار وارد آن عروسی می‌شود، اما در این میان دوست داوود (با بازی ساعد سهیلی) که فکر می‌کند آب آلبالوی ریخته شده روی لباس او خون است، به اشتباه لباس‌هایش را درمی‌آورد و به اتاقی می‌برد که آیدا (هستی مهدوی‌فر) هم به اشتباه وارد آن می‌شود.

داوود که نمی‌تواند از اتاق خارج شود و لباس‌هایش را بپوشد، به ناچار با یک مانتو زنانه با آیدا، سوار بر ماشین آیدا فرار می‌کنند اما در میانه راه با ماشین پلیس تصادف می‌کنند و مجبور می‌شوند با اجبار بازپرس سخت‌گیر (سیامک انصاری) با هم ازدواج کنند. بعد از اینکه مشکلات‌شان حل می‌شوند، به دنبال طلاق می‌روند تا بتوانند با نامزدهای خود ازدواج کنند.

آیدا به مانی (پژمان جمشیدی) و داوود به عروشا اژدری (آزاده صمدی) قول ازدواج داده اما مشکل این جاست که آیدا به خاطر همان ازدواج کوتاه‌مدتش تا چند ماه نمی‌تواند دوباره ازدواج کند و داوود که احساس مسئولیت می‌کند برای حل این مشکل وارد میدان می‌شود اما در جریان حل این مشکل آیدا و داوود به هم علاقه‎مند می‌شوند و داستان از این جا وارد فاز تازه‌ای می‌شود.

اگر تا به حال این فیلم را ندیده‌اید یا شما هم از آن دسته افرادی بودید که با متوقف شدن اکران این فیلم در شهرستان‌ها مدام این سایت و آن سایت را می‌گشتید تا آن را دانلود کنید یا الان باز هم به دنبال دانلود هستید اما لینک مستقیم گیرتان نمی‌آید، همه این راه‌ها را به فراموشی بسپارید و این فیلم با پخش آنلاین، با بهترین کیفیت و بدون همه دردسرهایی که برای دانلود می‌کشید با جذابیت بالای پخش اینترنتی، از آیو مشاهده کنید.

البته برای تماشای آنلاین و پخش هر محتوایی از اینترنت نیاز به حجم اینترنت دارید ولی شاید خوشحال می‌شوید اگر بدانید کاربران همراه اول، آسیاتک، های‌وب و گروه فن‌آوا در استفاده از آیو هیچ هزینه‌ای بابت حجم اینترنت مصرفی نمی‌پردازند و به ازای تماشای آنلاین آیو از حجم‌شان کسر نمی‌شود.

آیو مجموعه بسیار کاملی از فیلم و سریال‌های روز شبکه نمایش خانگی را به همراه جدیدترین سریال‌های روز دنیا در خود جای داده است. عاشقانه و گشت ۲ از جدیدترین فیلم ها و سریال‌های ایرانی است که در تلویزیون اینترنتی آیو قرار گرفته و از میان سریال‌های خارجی می توان به فرار از زندان، فارگو، پاپ جوان، چیزهای عجیب و نابغه (سریال ۲۰۱۷ در مورد زندگی انیشتین) اشاره کرد. در کنار همه این‌ها شما به مجموعه شبکه‌های صدا و سیما و شبکه‌های اختصاصی آیو شامل شبکه آیو اسپرت،شبکه مجلس (پخش زنده صحن علنی مجلس)، شبکه آیوتون (ویژه کودک) دسترسی خواهید داشت.

برای استفاده از آیو باید یک حساب کاربری داشته باشید و در آیو ثبت نام کنید. بعد از آن می‌توانید اپلیکیشن آیو را دانلود کنید، روی مرورگر وب از وب‌سایت آیو آنلاین و به‌صورت اینترنتی تماشا کنید یا این که اگر تلویزیون هوشمند سامسونگ دارید،  می‌توانید از اسمارت هاب تلویزیون، اپلیکیشن آیو را نصب کنید. همچنین ستاپ باکس آیو یا آیوباکس این امکان را به شما می‎دهد که فارغ از مدل تلویزیون یا هوشمند بودن آن روی هر دستگاه تلویزیون آیو را  آنلاین تماشا کنید.

منبع :خبرگذاری مهر

امتیاز دهید