اجرای بیش از 40 برنامه‌ آموزشی کانون پرورش فکری در تابستان‌

هنردستان: مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری همزمان با آغاز فصل تابستان، با اجرای بیش از 40 کارگاه فرهنگی، هنری و ادبی و برنامه ویژه با عنوان «بسته‌های آموزشی»، اوقات فراغت پر باری را برای کودکان و نوجوانان رقم می‌زند.

به گزارش هنردستان روز سه شنبه  کانون پرورش فکری…

به گزارش هنردستان روز سه شنبه  کانون پرورش فکری، برنامه‌های «بسته‌های آموزشی» این مرکز با حضور مربیان راهنما از ساعت 8:30 صبح تا 15 به همراه پذیرایی و دو روز در هفته تشکیل می‌شود.
این بسته‌های آموزشی با سه کارگاه متفاوت در هر روز و بر اساس تفکیک سنی 6 تا 7 سال، 8 تا 11 سال و 12 تا 15 سال آماده ارائه فعالیت‌ها به مخاطبان کودک و نوجوان است.
تئاتر کاغذی، عکاسی، ساخت زیورآلات، کاغذسازی، کاردستی، چرم دوزی، ملیله کاغذی، کارستی دوخت نمد، شطرنج، چرتکه، مکعب روبیک و دومینو از جمله کارگاه‌های این بسته آموزشی به شمار می‌رود.
این مرکز با راه‌اندازی کارگاه‌های ویژه نقاشی، طراحی، سفال با دست، سفال با چرخ، کلاژ (تکه چسبانی)، کاردستی، خوش‌نویسی، ظریف بری با چوب، معرق، ویترای، ساخت عروسک نمایشی، چاپ، گام به گام تا اندیشه، بادکنک‌های شکلی، نمایش خلاق، قصه‌گویی خلاق، شعر و قصه، اوریگامی، سرامیک، تصویرسازی و کاردستی با جاگورتا پذیرای کودکان و نوجوانان است.
مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون به نشانی خیابان فاطمی، خیابان حجاب، هر روز از ساعت 9 صبح تا 16 آماده ثبت‌نام از علاقه‌مندان بوده و شروع کلاس‌ها از 10 تیر 1396 تعیین شده است.


مخاطبان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه این مرکز به نشانی http://markazafarineshha.ir مراجعه کنند.

** آغاز بهره‌برداری از ساختمان جدید مرکز آموزش کانون تا پایان خرداد
رئیس طرح‌های عمرانی کانون از آغاز بهره‌برداری از ساختمان جدید مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان‌ حجاب تهران تا پایان خرداد 96 خبر داد.
به گزارش ایرنا از کانون پرورش فکری، رضا رضایی با اشاره به استیجاری بودن ساختمان قبلی مرکز آموزش کانون و درخواست مالک آن مبنی بر تخلیه این ساختمان پس از اتمام قرارداد در سال گذشته گفت: با توجه به سیاست‌های کلی توسعه کانون مبنی بر ملکی بودن ساختمان‌ها و فضاهای آموزشی، تلاش کردیم ساختمان جدیدی را برای مرکز آموزش و خوابگاه‌های آن با کیفیت مناسب و مطابق با استانداردهای لازم راه‌اندازی کنیم.
وی ادامه داد: ابتدا ساخت خوابگاه ویژه فراگیران در دستور کار این دفتر قرار گرفت و با همراهی‌های مسئولان، اوایل نیمه دوم سال 95 ساختمان خوابگاه مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با امکانات و تجهیزاتی مناسب برای استفاده مربیان و کارکنان راه‌اندازی شد.
رئیس طرح‌های عمرانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، استانداردسازی را از مهم‌ترین شاخصه‌های اجرای این طرح عنوان کرد و یادآور شد: در ادامه کار، احداث ساختمان آموزش کانون در خیابان حجاب تهران آغاز شد و این بخش در فضایی با زیربنای 635 مترمربع ساخته شده است.
رضایی اضافه کرد: 400 مترمربع از فضای آماده شده برای مرکز آموزش کانون به بخش اداری و دفتر اداره‌کل آموزش و پژوهش اختصاص یافته و 235 مترمربع آن فضای آموزشی شامل کلاس‌ها و سایت آموزشی است که به زودی با تجهیزات مناسب و به‌روز آماده بهره‌برداری خواهد شد.
وی اظهار امیدواری کرد با راه‌اندازی این مرکز مربیان، کارشناسان و کارکنان کانون بتوانند در محیطی آرام به فراگیری آموزش‌های مورد نیاز بپردازند.

منبع:ایرنا

امتیاز دهید