حاشیه و متن رونمایی «اکسیدان»‌ با حال و هوای «مارمولک»

هنردستان : فیلم سینمایی «اکسیدان» که قرار است از 31 خرداد اکران عمومی شود، در یک اکران خصوصی رونمایی شد؛ فیلمی به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی که با حال و هوای «مارمولک» ساخته شده است.

اکران خصوصی این فیلم سینمایی شامگاه 28 خرداد ماه ساعت 21:30 در پردیس سینمایی «مگامال» برگزار شد.

فیلم سینمایی «اکسیدان» از مهاجرت غیر قانونی یک دختر به خارج از کشور آغاز می‌شود که نامزدش برای تلاش برای برگشت او به ایران،دست به کارهای مختلفی می‌زند،از جمله تلاش برای گرفتن ویزا که باعث می‌شود،مدتی در نقش یک کشیش کلیسا ظاهر شود و در این بخش شبیه فضای فیلم «مارمولک» می‌شود.

اکران خصوصی این فیلم سینمایی شامگاه 28 خرداد ماه ساعت 21:30 در پردیس سینمایی «مگامال» برگزار شد.

در این مراسم که برای نخستین‌بار فیلم برای مخاطبانش در سالن سینما به نمایش گذاشته شده بود، حامد محمدی نویسنده و کارگردان، جواد عزتی،لیندا کیانی،رضا بهبودی و وحیدآقاپور بازیگران،پیش از آغاز نمایش فیلم سخن گفتند.

منوچهر محمدی تهیه‌کننده فیلم که در مراسم حاضر بود، سخنی نگفت.

جواد عزتی، لیندا کیانی و رضا بهبودی در جملات کوتاهی از حاضران تشکر کردند.

وحید آقاپور هم ضمن خوشامدگویی به حاضران به غیبت امیر جعفری در این مراسم اشاره کرد و گفت:«جای امیر جعفری خالی است، مادر بزرگ امیر عزیز فوت کرده و امیدوارم روحش شاد باشد.»

حامد محمدی کارگردان این فیلم سینمایی که در آستانه اکران عمومی،حواشی حول چگونگی اکران فیلمش آغاز شده است،گفت:«این نمایش برای من مثل اکران برج میلاد است، خیلی هیجان زده‌ام که دوستان هنرمند، دوستان خبرنگار و منتقدان گرامی را می‌بینم و امیدوارم از فیلم لذت ببرید. من هم از طرف خودم و گروه تسلیت می‌گم به امیر جعفری، خیلی دوست داشت اینجا باشه و کلی برنامه‌ریزی کرده بود و قصد داشت حرفای عجیب و غریب بزند و حتما در اکران‌های بعدی همراه ما خواهد بود. خانم مقدمی و دهقان هم در سفر هستند اما خانم مقدمی از راه دور پیام صوتی برای شما ارسال کردند که با هم می‌شنویم.»

در ادامه صدای ضبط شده شبنم مقدمی در سالن پخش شد، او در جملات کوتاهی گفت:«سلام گرم منو از راه دور بپذیرید. خیلی خوشحالم که برای دیدن فیلم ما آمدید. متاسفم که نمی‌تونم حضورا در خدمتتون باشم ولی از همین جا از همین دورها شما رو احساس می‌کنم و لطفتون و گرمای محبتتون رو. می‌دونم که الان با دیدن من یه کمی توی این فیلم شگفت زده می‌شدید، ولی عیبی نداره قرار نیست همه آدما همیشه اون شکلی باشن که همیشه بودن، امیدوارم فیلمو دوست داشته باشین. امیدوارم که اگر دوست داشتید به دیگران هم توصیه کنید، فیلم ما رو ببینن. به هر حال ما روی همدیگه حساب می‌کنیم ، روی حمایت همدیگه حساب می کنیم و ما خوشحالیم شما هستید. کنار ما هستید و ما کنار شما هستیم. این دوستی یک جهان ارزش داره، محبت شما یک جهان ارزش داره و امیدوارم دوستی‌ها پاینده و محبت شما مانا باشه. خوشحالم که اونجا هستید و خوشحال شدم که حداقل از این طریق به شما ابراز ارادت کنم.»

حواشی روزهای اخیر فیلم سینمایی«اکسیدان» مبنی بر جرح و تعدیل‌های این فیلم سینمایی و تحریم آن توسط حوزه هنری،واکنش‌های متفاوتی میان مهمانان وبازیگران این فیلم داشت.

جواد عزتی در بخش پایانی صحبت‌هایش روی صحنه با اشاره به اینکه نخستین بار است فیلم را با مخاطبان در سینما می‌بیند به شوخی از اینکه آیا فیلم را کامل می بیند یا خیر؟ حرف زد.

پیمان قاسم خانی، غلامرضا موسوی، جلال الدین معیریان، احمد طالبی نژاد،،مازیار میری، مرضیه وفامهر،علی علایی، همایون ارشادی،مه لقا باقری، مریم بوبانی ، ستاره اسکندری، حافظ احمدی، علیرضا مسعودی، محسن کیایی،میلاد کی‌مرام،حسن ایوبی،فرشاد محمدی، مجید کریمی،علی صابری، مارال فرجاد،محمد رضا علیمردانی،امیر رضا دلاوری،برزو نیک‌نژاد،نازنین بیاتی از جمله حاضران در این مراسم بودند.  

منبع :ایسنا 

امتیاز دهید