«سنگلج با خلج» با صحبت‌های قطب‌الدین صادقی آغاز می‌شود

هنردستان : برنامه «سنگلج با خلج» با سخنرانی قطب‌الدین صادقی در ارتباط با آثار اسماعیل خلج افتتاح خواهد شد.

 برنامه نمایشنامه‌خوانی آثار اسماعیل خلج با صحبت‌های قطب‌الدین صادقی و مدیرکل هنرهای نمایشی در ارتباط با آثار این نمایشنامه‌نویس روز چهارشنبه 31 خردادماه آغاز خواهد شد. 

 برنامه نمایشنامه‌خوانی آثار اسماعیل خلج با صحبت‌های قطب‌الدین صادقی و مدیرکل هنرهای نمایشی در ارتباط با آثار این نمایشنامه‌نویس روز چهارشنبه 31 خردادماه آغاز خواهد شد. نمایشنامه‌خوانی آثار «اسماعیل خلج» تحت عنوان «سنگلج با خلج» از تاریخ 31 خرداد تا 2 تیرماه در تماشاخانه سنگلج برگزار می‌شود.

این آثار به کارگردانی خود نویسنده و با حضور بازیگرانی همچون گلاب آدینه، مریم بوبانی، شادی صیادی نیا، اکبر رحمتی، مهدی میامی، مجید گیاهچی، محمد صدیق مهر و اسماعیل خلج خوانش خواهد شد.

برنامه «سنگلج با خلج» به این صورت خواهد بود که در شب اول نمایشنامه «گلدونه خانم»، در شب دوم دو نمایشنامه «صغری دلاک» و «بابا شیرعلی» و در شب سوم بخش‌هایی از نمایشنامه‌های «داستان‌های ناتمام»، «هفت نمایشنامه کوتاه» و «جمعه‌کشی» توسط بازیگران نمایشنامه‌خوانی خواهد شد.

برنامه نمایشنامه‌خوانی آثار اسماعیل خلج با صحبت‌های قطب‌الدین صادقی و مدیرکل هنرهای نمایشی در ارتباط با آثار این نمایشنامه‌نویس روز چهارشنبه 31 خردادماه و در ساعت 18 آغاز خواهد شد. این برنامه تا 2 تیرماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت www.tiwall.comمراجعه کنند.

منبع :ایلنا

 

امتیاز دهید