دانش اقباشاوی «نامه آخر» را در تلویزیون کلید زد

هنردستان : تصویربرداری اپیزود «نامه آخر» از مجموعه اپیزودیک «روزهای بهتر» به کارگردانی دانش اقباشاوی و تهیه کنندگی احمد زالی در منطقه فیروزکوه آغاز شد.

در خلاصه داستان اپیزود «نامه آخر» به قلم مینا خدیوی که در چهار دهه روایت می شود، آمده است: حامد و هما جستجویی عاشقانه را آغاز می کنند اما…

در خلاصه داستان اپیزود «نامه آخر» به قلم مینا خدیوی که در چهار دهه روایت می شود، آمده است: حامد و هما جستجویی عاشقانه را آغاز می کنند اما…

گیتی قاسمی، مجید واشقانی، ویدا جوان، نسیم ادبی، محیا اسناوندی، دریا دریایی و ناصر نو آموز بازیگرانی هستند که در این اپیزود به ایفای نقش می پردازند.

لوکیشن های این قصه در روستای مزداران منطقه زرین دشت فیروزکوه واقعند و مکان هایی چون خانه، ایستگاه قطار، زمین های کشاورزی، مسجد و محله را شامل می شوند.

دانش اقباشاوی که سابقه دستیاری فیلمسازانی چون احمدرضا درویش، ابراهیم حاتمی کیا و رسول صدرعاملی را داشته کارگردانی فیلم «تاج محل» و یکی از اپیزودهای فیلم عاشورایی «هیهات» را در کارنامه کاری خود دارد و ساخت «نامه آخر» اولین تجربه کارگردانی او در تلویزیون است.

«نامه آخر» پنجمین اپیزود از مجموعه «روزهای بهتر» است که تصویربرداری آن آغاز شده است و تا کنون اپیزودهای «آفتابخیزان»، «چهارگاه» و «بیم و امید» از این مجموعه روی آنتن رفته اند.

«روزهای بهتر» در گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما تولید می شود.

عوامل تولید این اثر عبارتند از مدیر تصویربرداری: علی محمد زاده، دستیار اول کارگردان: حمید غفارزاده، برنامه ریز: فرزین فتحی، مدیرتولید: حسین پورکیانی، مدیرتدارکات: علی رضایی، صدابردار: محمد حبیبی، طراح صحنه و لباس: سحر شهامت، طراح گریم: داریوش صالحیان، تدوین: احسان شیبانی، منشی صحنه: فرشته حجازی، مشاور رسانه ای: سهیلا قوسی، عکاس: امیر فائض.

منبع :خبرگذاری مهر 

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »