تیزر نمایش «صبحانه در غروب» منتشر شد+فیلم

هنردستان: تیزر نمایش «صبحانه در غروب» به نویسندگی و کارگردانی گلچهر دامغانی و تهیه‌کنندگی بابک قهرمانی منتشر شد.

به گزارش هنردستان، «صبحانه در غروب» از پنجم تیر ماه در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

به گزارش هنردستان، «صبحانه در غروب» از پنجم تیر ماه در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

به گفته کارگردان «صبحانه در غروب»، نمایش سرگذشت دو سرباز و یک افسر را در روزی از روزهای سال ۷۵ روایت می‌کند که سرنوشت، آنها را در خانه مادری یکی از سربازان به هم پیوند می‌دهد و در این میان خاطرات عشقی دور از میان اتفاقات ریز و درشت هویدا می‌شود.

مجتبی پیرزاده، علی ثانی فر، شمسی صادقی، حسین فرضی زاد و سلما کریم عمری در این نمایش بازی می‌کنند. منوچهر شجاع به عنوان طراح صحنه و نور، مصطفی مرادی طراح پوستر و بروشور، هادی بادپا دستیار کارگردان و برنامه ریز، زهرا آقاپور منشی صحنه، سید حمیدرضا صفوی مدیر صحنه، سعید زارع دستیار طراح صحنه، سجاد ایران منش ساخت تیزر، سپهر وکیلی تدوین و صداگذاری، تایماز رضوانی عکس، بهادر باستان‌حق مشاور رسانه‌ای، غزل نهانی روابط عمومی و حمیدرضا جدیدی به عنوان مسئول تبلیغات مجازی با نمایش یادشده همکاری می‌کنند. همچنین بابک قهرمانی تهیه کنندگی نمایش را برعهده دارد.

گلچهر دامغانی نویسنده و کارگردان این اثر نمایشی، دانش آموخته ادبیات نمایشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. وی همچنین دارای مدرک کارشناسی تحلیل و نقد سینما از دانشگاه سوربن پاریس و کارشناسی ارشد زیبایی شناسی از همین دانشگاه است. دامغانی پیش از مهاجرت به فرانسه در عرصه بازیگری و نویسندگی برای تئاتر و رادیو فعال بود و «صبحانه در غروب» دومین کار او در مقام نویسنده و کارگردان پس از بازگشتش به ایران است.

این نمایش از پنجم تیرماه هر شب ساعت ۲۱:۱۵ در تالار قشقایی اجرا می‌شود.

منبع:ایلنا

امتیاز دهید