چند خبر از صدا و سیما

هنردستان : مرگ و قیامت موضوع امشب «شهر باران»

ویژه برنامه شهر باران به تهیه کنندگی محمد رحیمی و اجرای علیرضا فتحی پور، کاری از گروه معارف اسلامی شبکه یک است که در ماه مبارک رمضان هرشب حوالی ساعت ۱۹:۳۰ پخش می شود.

شهر باران ویژه برنامه افطار شبکه یک امشب سوم تیر با موضوع مرگ و قیامت به روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه یک، در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین رضا محمدی کارشناس مذهبی در خصوص آنچه در عالم برزخ اتفاق می افتد و نحوه ارتباط مومنان با ارواح طیبه اولیای الهی و معصومین (ع) در عالم برزخ گفتگو می کند. در این برنامه همچنین به سوالاتی پیرامون تفاوت ارتباط عالم برزخ با عالم قیامت؟، محلی که برزخ نامیده می شود در کجای هستی قرار دارد؟ و این که آیا شیطان در برزخ هم بر انسان نفوذی دارد یا خیر؟ توسط کارشناس برنامه پاسخ داده می شود.

ویژه برنامه شهر باران به تهیه کنندگی محمد رحیمی و اجرای علیرضا فتحی پور، کاری از گروه معارف اسلامی شبکه یک است که در ماه مبارک رمضان هرشب حوالی ساعت ۱۹:۳۰ پخش می شود.

 

پخش مراسم نماز عید فطر از رادیو ایران

برنامه« قنوت شکر» به پوشش مراسم نماز عید فطر اختصاص دارد و این مراسم را به شکل زنده پخش می کند. به گزارش شبکه رادیویی ایران در روز عید سعید فطر گزارشگران این  شبکه از رویدادها و حواشی این مراسم معنوی و شخصیت ها و   مردم نمازگزار گزارشهایی را تهیه و پخش می کنند.

«قنوت شکر» از ساعت ۶:۱۵ تا ۹ صبح پخش می شود.

جشن «عید سعید فطر» رادیو سلامت با ویژه برنامه‎ «نوبت استجابت»
همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر، عید بزرگ مسلمین جهان، شبکه رادیویی سلامت ویژه برنامه‎ «نوبت استجابت» را در روز عید سعید فطر از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می کند.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، ویژه برنامه «نوبت استجابت» به تهیه کنندگی مرتضی میلانی، شب عید سعید فطر، از ساعت ۲۱ به مدت ۱۸۰دقیقه با حضور مهمانانی همچون شهاب شادابی، بازیگر سریال نفس؛ زینب تقوایی، تهیه کننده سریال زیر پای مادر و دکتر لوبت گران پایه، مدیر موسسه مدد تقدیم شنوندگان می شود.
در این برنامه رادیویی با حضور کارشناسان به این پرسش که «بهترین توشه و حس شما در ماه مبارک رمضان چیست؟» پاسخ می دهد.
این ویژه برنامه دارای بخش هایی همچون پخش پشت صحنه برنامه افطار و سحرگاهی شبکه، ارتباط با مراکز مختلف در مورد مراسم عید فطر در شهرهای مختلف ، مهربانی (بیان عادات رفتاری مناسب)، ماه رمضان ۱۳۹۶ در یک نگاه و … تشکیل شده است.
گفتنی است، برنامه های شبکه رادیویی سلامت به صورت ۲۴ ساعته از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

منبع :بانی فیلم

امتیاز دهید