دعوت رادیو تهران از خوانندگان تیتراژهای ماه مبارک رمضان

هنردستان : خواننده های تیتراژ پایانی ویژه برنامه ها و سریال های تلویزیون در ماه مبارک رمضان، مهمان ویژه برنامه «شکرانه» رادیو تهران می شوند.

 امیرحسین ثقفی تهیه کننده این برنامه گفت: برنامه «شکرانه» ویژه عید فطر تدارک دیده شده است که ساعت ۱۰ از موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می شود.

 خواننده های تیتراژ پایانی ویژه برنامه ها و سریال های تلویزیون در ماه مبارک رمضان، مهمان ویژه برنامه «شکرانه» رادیو تهران می شوند.

 امیرحسین ثقفی تهیه کننده این برنامه گفت: برنامه «شکرانه» ویژه عید فطر تدارک دیده شده است که ساعت ۱۰ از موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می شود. به همین مناسبت خواننده های تیتراژهای برنامه ها و سریال های ماه مبارک رمضان همچون سینا شعبانخانی، علی زندوکیلی، میثم ابراهیمی، محمد علیزاده و… مهمان ویژه برنامه «شکرانه» رادیو تهران هستند.

وی افزود: از دیگر اتفاقات خوبی که در این برنامه رخ می دهد این است که ما با افرادی که در ماه مبارک رمضان اتفاق خوشایند و مبارکی به واسطه این شب ها یا به واسطه برنامه هایی همچون ماه عسل و… برایشان رخ داده است، گفتگو خواهیم کرد؛ مثلا زندانیان آزاد شده از بند …

ثقفی در پایان با اشاره به بخش مذهبی این برنامه عنوان کرد: در بخش مذهبی مهدی رستمی کارشناس برنامه درباره عید فطر و فضیلت این روز با محوریت بندگی، اطلاعت و عبادت صحبت می کند. ارتباط مستقیم با مکان های مذهبی و اطلاع رسانی از ویژه برنامه های آستان قدس رضوی، قم و جمکران و آستان مقدس شاه چراغ از دیگر بخش هایی است که در این برنامه پیش بینی شده است.

محمدرضا میرحسینی از مراسم عقد و عروسی در شهر گزارش های را تقدیم مخاطبان می کند و محمدرضا علی اکبری و فاطمه نصرآبادی گویندگی این برنامه را بر عهده دارند.

منبع :خبرگذاری مهر

امتیاز دهید