«من شنگول و منگول نیستم» به پردیس تئاتر تهران می‌آید

هنردستان : نمایش کودک «من شنگول و منگول نیستم» به نویسندگی “حسین فدایی حسین” و کارگردانی “مجتبی خمسه” از روز سه‌شنبه – ۱۳ تیرماه – در تماشاخانه استاد کشاورز پردیس تئاتر تهران به روی صحنه می‌رود.

این نمایش مخصوص کودکان و نوجوانان روایت بره کوچولویی است که مادرش می‌خواهد برای تهیه غذا به بیرون برود و به او سفارش می‌کند تا در را روی کسی باز نکند.

 به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، نمایش کودک «من شنگول و منگول نیستم» به نویسندگی “حسین فدایی حسین” و کارگردانی “مجتبی خمسه” از روز سه‌شنبه و در ساعت ۱۹ در تماشاخانه استاد کشاورز اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

این نمایش مخصوص کودکان و نوجوانان روایت بره کوچولویی است که مادرش می‌خواهد برای تهیه غذا به بیرون برود و به او سفارش می‌کند تا در را روی کسی باز نکند. اما بره کوچولو می‌گوید که این مسائل مربوط به داستان شنگول و منگول است و او از آنها زرنگ‌تر است و گول نمی‌خورد تا اینکه …

در نمایش «من شنگول و منگول نیستم» مجتبی خمسه، محسن بان‌پور، مهتاب پورافتخاری، ایگین مبرهنی ایفای نقش می کنند. در این نمایش مجتبی خمسه طراح صحنه، سحر پورفرج طراح لباس و محمد روستا و ساناز پورفرج از عوامل اجرا هستند.

منبع :ایسنا

امتیاز دهید