استقبال از کتاب «سینما و من» فخیم زاده

هنردستان :کتاب «سینما و من؛چگونه به سینما راه یافتم» نوشته مهدى فخیم زاده با استقبال خوبی در بازار نشر مواجه شده است.

کتاب ««سینما و من؛چگونه به سینما راه یافتم» نوشته مهدى فخیم زاده که با شمارگان ۱۵۰۰ جلد وارد بازار کتاب شده بود با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده و بیش از ۱۲۰۰ جلد آن به فروش رسیده است.

کتاب ««سینما و من؛چگونه به سینما راه یافتم» نوشته مهدى فخیم زاده که با شمارگان ۱۵۰۰ جلد وارد بازار کتاب شده بود با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده و بیش از ۱۲۰۰ جلد آن به فروش رسیده است.

کتاب شامل چندین فصل از دوران کودکی مهدی فخیم زاده است که هر کدام شامل این زیرفصل هستند:کودکی،دبیرستان،جوانی،ورود به عالم هنر،اجراهای تئاتر سینما،فیلمنامه نویسی و بازیگری،اولین تجربه تهیه کنندگی،انقلاب و سینما،بازسازی سینمای ایران،درجه بندی حمایت، هدایت و نظارت،بوران-تاواریش-همسر،تنهاترین سردار-تدریس،ولایت عشق،خواب و بیدار-هم نفس ؛سریال سازی در میان مناقشات صنفی،حس سوم و مختارنامه،بی صدا فریاد کن و شورای عالی تهیه کنندگان،ساختمان ۸۵،پیوست ها. چاپ اول این کتاب در بهار ۱۳۹۳،با قیمت جلد شومیز: ۳۵۰۰۰۰ریال و جلد گالینکور: ۴۵۰۰۰۰ریال توسط نشر مولف روانه بازار شد.

نکته جالب درباره این کتاب آن است که به نثر شکسته و محاوره ای نوشته شده است تا ارتباط بهتری با مخاطبان در تمام سطوح برقرار کند.

این سینماگر در بخشی از مقدمه ای که برای کتابش نوشته،آورده:«اکنون با بازنویسی این خاطرات سعی دارم تجربیاتم را به دیگران منتقل و گوشه ای از این مسیر پرتلاطم، سخت و طولانی را باز و نشان دهم که چگونه توانستم بدون پول و پارتی و داشتن چهره و اندامی آنچنانی، بیش از چهل سال در تئاتر و سینما و تلویزیون حضوری مداوم داشته باشم و امیدوارم که از این طریق نوری بر این مسیر تاریک و دنیای ناشناخته و وسوسه انگیر تابانده باشم….

….علت بعدی نوشتن این زندگی نامه حضور من در تحولات سینمایی و راه اندازی سینمای بعد از انقلاب و نحوه شگل گیری صنوف سینمایی و دگرگونی های بعدی است. درنتیجه در لابلای این خاطرات خود به خود به تمام این تحولات اشاراتی دارم که بسیاری از آنها تاکنون ناگفته مانده اند و امیدوارم بتواند برای پژوهندگان سینمای ایران مفید فایده باشد».

منبع :بانی فیلم 

امتیاز دهید