تجلیل از عوامل «هزار داستان» با حضور مدیر شبکه نسیم

هنردستان :با حضور محمد احسانی مدیر شبکه نسیم، تعدادی از دیگر مدیران این شبکه، عوامل برنامه «هزار داستان» مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ابتدای این مراسم محمد احسانی ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برنامه، گفت: اصلا توقع نداشتیم که برنامه «هزار داستان» در این مدت کوتاه بتواند نظر مخاطبان را جلب کند.

به گزارش مشاور رسانه‌ای برنامه «هزار داستان»، مراسم تقدیر و تشکر از عوامل برنامه «هزار داستان» عصر شنبه ۱۰ تیر در باغ کتاب برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمد احسانی ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برنامه، گفت: اصلا توقع نداشتیم که برنامه «هزار داستان» در این مدت کوتاه بتواند نظر مخاطبان را جلب کند.

وی افزود: با توجه به استقبال خوبی که از سوی مخاطبان صورت گرفته امیدوارم که این برنامه تداوم داشته باشد و فصل‌های بعدی آن نیز ساخته شود.

محمدفواد صفاریان‌پور کارگردان برنامه نیز بیان کرد: مدت زمانی که برای پیش‌تولید در اختیار داشتیم بسیار کوتاه بود اما از آنجا که مریم نوابی‌نژاد از مدت‌ها پیش این موضوعات و قصه‌ها را در ذهن داشت، توانستیم برنامه قابل قبولی تولید کنیم.

وی ادامه داد: قبل از شروع برنامه همه به ما می‌گفتند که تغییر مجریان یا در واقع همان میزبان‌های برنامه موجب شکست آن خواهد شد، اما خوشبختانه اینگونه نشد و این تنوع مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار گرفت.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که بتوانند برای مناسبت‌های بعدی فصل‌های جدید برنامه «هزار داستان» را تولید و راهی آنتن شبکه نسیم کنند.

علاوه بر محمد احسانی و مدیران شبکه نسیم، جواد فرحانی تهیه‌کننده، محمدفواد صفاریان‌پور و مریم نوابی‌نژاد کارگردانان، سیاوش صفاریان‌پور مشاور کارگردان و تعدادی از میزبانان برنامه از جمله محمد بحرانی، سروش صحت، رضا رفیع، مسعود فروتن، بهرام عظیمی، مسعود کرامتی، ‌امیرعلی دانایی، عباس غزالی، الهام پاوه‌نژاد گیتی خامنه، سوگل طهماسبی و فقیهه سلطانی و همچنین عوامل تولید برنامه «هزار داستان» از حاضران در این مراسم بودند.

برنامه «هزار داستان» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و مریم نوابی‌نژاد در ایام ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه نسیم رفت.

مشاور کارگردان در این مجموعه سیاوش صفاریان‌پور بود و تیتراژ پایانی برنامه را گروه «پالت» اجرا می‌کردند.

سایر عوامل این برنامه عبارتند از: ناظر کیفی: حامد عبدوس، نویسنده: اشکان عقیلی‌پور و مسعود خاکباز، مدیر تولید: رایموند رسولی، جانشین تولید: علی حصاری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: احسان بشارت، مستندسازان: آرش یزدانی، مهران فردپور، خسرو کریمی و هانا حواری‌نسب، طراح دکور: بهرنگ سهرابی، طراح نور: حسین قاسمی، مدیر تصویربرداری: رضا نمازی، صدابردار: مسعود دادگری و سعید احمدی، تدوین: سید منصور نیکخواه خوشکلام، نیما برق لامع و سهیل سرداریان، موسیقی تیتراژ پایانی: گروه پالت، چهره‌پرداز: مینا بادامی، طراح نشانه: علی دبیریان، عکاس: نازی خوش‌اخلاق، تصویربردار پشت صحنه: احسان سلطانی، دستیار تهیه: سعید قلوبی و محمدمهدی رحمتی، روابط عمومی: مریم قربانی‌نیا، فضای مجازی: امیرحسین کریمی وثیق.

منبع :بانی فیلم

امتیاز دهید