آکادمی ملی «حرکت» آغاز به کار می‌کند

هنردستان :سرپرست گروه تئاتر «بدن دیوانه» اعلام کرد که از نیمه دوم تیرماه آکادمی ملی «حرکت» در پردیس تئاتر تهران افتتاح می شود و آغاز به کار می کند.

یاسر خاسب سرپرست گروه تئاتر «بدن دیوانه» که پیش از این اعلام کرده بود قصد راه اندازی آکادمی ملی «حرکت» را دارد درباره سرانجام این آکادمی  گفت

یاسر خاسب سرپرست گروه تئاتر «بدن دیوانه» که پیش از این اعلام کرده بود قصد راه اندازی آکادمی ملی «حرکت» را دارد درباره سرانجام این آکادمی  گفت: قرار است بین روزهای ۱۵ تا ۲۰ تیرماه که به زودی روز دقیق آن اعلام می شود، آکادمی ملی «حرکت» توسط گروه «بدن دیوانه» در پردیس تئاتر تهران افتتاح و راه اندازی شود. این آکادمی در پردیس تئاتر تهران دارای فضایی دائمی و همیشگی خواهد بود که به عنوان پایگاهی برای همه علاقه مندان حرکت و پانتومیم و شاخه های دیگر در این حوزه فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه بعد از افتتاح آکادمی ملی «حرکت» فراخوان نخستین فستیوال «سولو بادی» نیز منتشر خواهد شد، توضیح داد: این فستیوال بعد از چندین ماه آموزش برای نخستین بار به صورت ملی برگزار خواهد شد و بعد با توجه به ارتباطات بین المللی که با گروه ها و کمپانی های خارجی داریم، به صورت بین المللی برگزار می شود. بسیاری از این گروه های خارجی برای برگزاری ورک شاپ و اجرای آثار خود اعلام آمادگی کرده اند.

سرپرست گروه تئاتر «بدن دیوانه» اظهار کرد که از تمام ایران علاقه مندان به حوزه حرکت می توانند در آکادمی ملی «حرکت» حضور پیدا کنند و در هر دوره با حضور شرکت کنندگانی که بتوانند دوره های مختلف آموزشی آکادمی را با موفقیت سپری کنند، آثاری تولید و اجرا می شود.

خاسب افزود: برنامه ریزی به گونه ای است که استادان مختلف و حرفه ای در آکادمی ملی «حرکت» حضور پیدا می کنند و به آموزش در بخش های مختلف می پردازند.

منبع :خبرگذاری مهر

امتیاز دهید