“لامبورگینی” آغاز فعالیت رسمی حمید صفت خواهد شد؟

هنردستان: به نظر می‌رسد اجرای حمید صفت در تئاتر “لامبورگینی” آغازی برای فعالیت قانونی و رسمی خوانندگان رپ است.

به گزارش هنردستان، حمید صفت خواننده رپ که در سال‌های اخیر با قطعاتی همچون “چ”، “هیهات”، “فیک” و “بخشش” به شهرت رسیده است، در تئاتر “لامبورگینی” به کارگردانی سیامک صفری به اجرای موسیقی رپ می‌پردازد.

به گزارش هنردستان، حمید صفت خواننده رپ که در سال‌های اخیر با قطعاتی همچون “چ”، “هیهات”، “فیک” و “بخشش” به شهرت رسیده است، در تئاتر “لامبورگینی” به کارگردانی سیامک صفری به اجرای موسیقی رپ می‌پردازد.

این در حالی است که تاکنون هیچکدام از خوانندگان آلبومی منتشر نکرده اند که صرفا در این سبک موسیقی باشد و به نظر می‌رسد اجرای صفت در تئاتر “لامبورگینی” آغازی برای فعالیت قانونی و رسمی خوانندگان رپ است.

“لامبورگینی” به نویسندگی و کارگردانی سیامک صفری و با بازی اشکان خطیبی درون‌مایه‌ای اجتماعی دارد و به سه مضمون گورخوابی، پلاسکو و موسیقی زیرزمینی می‌پردازد.

علت انتخاب حمید صفت برای خوانندگی این تئاتر مضمون اجتماعی نمایش و بخصوص موضوع موسیقی زیرزمینی است.

خطیبی درباره علت استفاده از موسیقی رپ در این نمایش می‌گوید: در تئاتر “لامبورگینی” از ظرفیت موسیقی رپ برای دراماتیک کردن نمایش استفاده می‌شود، چون در این اثر همه چیز در هم تنیده شده است، به طوری‌که دیالوگ‌ها و متن موسیقی را نمی‌شود از هم جدا کرد. به این می‌گویند استفاده درست از عناصر.

حمید صفت روز گذشته در نشست خبری نمایش “لامبورگینی” اعلام کرد حضور او در نشست خبری، اولین نشست خبری موسیقی رپ فارسی است و به او گفته‌اند که اجرای موسیقی رپ در تئاتر اشکالی ندارد.

گفته می‌شود که مجوز فعالیت‌های رسمی حمید صفت در حوزه موسیقی نیز در آخرین مراحل اداری خود قرار دارد و پس از اجرا در نمایش “لامبورگینی”، دور جدید فعالیت‌های این خواننده در فضای رسمی آغاز خواهد شد.

خوانندگان زیادی برای اجرای رسمی موسیقی رپ اقدام به اخذ مجوز کرده‌اند، اما تاکنون مجوزی به هیچ‌کدام از خواننده این سبک داده نشده است. یاسر بختیاری (یاس) خواننده رپ ترانه تیتراژ فیلم سینمایی “بارکد” را خواند اما در نهایت آن ترانه حذف شد.

“لامبورگینی” از 22 تیر ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

منبع:هنرآنلاین

امتیاز دهید