برپایی کارگاه بازیگری تئاتر در تالار محراب

هنردستان :تالار محراب از آغاز مردادماه با برگزاری کارگاه بازیگری تئاتر، میزبان مرتضی اسماعیل‌کاشی بازیگر و کارگردان تئاتر به عنوان مدرس خواهد بود.

در همین رابطه کارگاه بازیگری تئاتر با تدریس مرتضی اسماعیل‌کاشی، بازیگر و کارگردان تئاتر از ابتدای مردادماه، شروع به کار خواهد کرد.

 تالار محراب امسال با برگزاری سلسله‌ کارگاه‌های آموزش تئاتر پذیرای علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی خواهد بود که در همین رابطه کارگاه بازیگری تئاتر با تدریس مرتضی اسماعیل‌کاشی، بازیگر و کارگردان تئاتر از ابتدای مردادماه، شروع به کار خواهد کرد.

همچنین حسین کریمی، از بازیگران و کارگردانان جوان طراح و سرپرست این کارگاه‌ها است.

به گفته کریمی، کارگاه‌های آموزش بازیگری اسماعیل‌کاشی با ظرفیت ۱۴ نفر در ده جلسه سه‌ساعته برگزار می‌شود. هنرجویان پس از گذراندن کارگاه از سوی انجمن هنرهای نمایشی استان تهران گواهی پایان‌دوره دریافت خواهند کرد.

مرتضی اسماعیل‌کاشی این روزها در نمایش «مفیستو» به کارگردانی مسعود دلخواه، ایفای نقش می‌کند که هر روز غیر از شنبه‌ها، ساعت ۱۹:۳۰ در سالن اصلی تالار مولوی اجرا می‌شود.

علاوه بر کارگاه نام‌برده، هم‌زمان کارگاه‌های دیگری شامل کارگاه کارگردانی تئاتر با آرش دادگر، نمایشنامه‌نویسی با ایوب آقاخانی، طراحی صحنه با ناصح کامگاری، نقد و نشانه‌شناسی در تئاتر با رامتین شهبازی و عروسک‌گردانی تلویزیون با محمد لقمانیان با همکاری تالار محراب و انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در مجموعه تئاتر محراب برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این کارگاه‌ها می‌توانند به نشانی تقاطع خیابان ولی‌عصر و سپه (امام خمینی)، روبه‌روی موزه ملی قرآن مراجعه بکنند.

منبع :خبرگذاری مهر

امتیاز دهید