برپایی نمایشگاه «آستانه جهان ساخته» با آثار ۲۶ هنرمند جوان

هنردستان : نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «آستانه جهان ساخته» با حضور ۲۶ هنرمند جوان روز جمعه ۱۶ تیر در نگارخانه لاله افتتاح می شود.

این نمایشگاه توصیف فضاهایی است که از واقعیت عبور می کند فضاهایی که «ساختگی» است، اما حدود خود را با آمیختن به خصوصیاتی چون وهم، خیال و… همانند واقعیت می کند. این «جهانِ ساخته» قلمرو جدیدی را می سازد 

این نمایشگاه توصیف فضاهایی است که از واقعیت عبور می کند فضاهایی که «ساختگی» است، اما حدود خود را با آمیختن به خصوصیاتی چون وهم، خیال و… همانند واقعیت می کند. این «جهانِ ساخته» قلمرو جدیدی را می سازد و یا همچون وضعیتی که سرشار از واقعیت است به چیزی فراتر از  خود اشاره می کند.

هر کدام از آثار این نمایشگاه، می تواند پنجره ای به بیرون از واقعیت ایجاد کند و روایتگر هر آنچه باشد که از تنگنای این پنجره قابل مشاهده است.

ابوالفضل ابراهیمی، حمیدرضا آزاد، امیرحسین اسدی، درسا اسدی، مهتاب الماسیان، سیامک پاینده، علیرضا پرهیزکار، ساوالان جماعتی، نیلوفر حسینی منش، اکبر راد، محمد رامشه، مائده سالار، محسن صفایی، احسان ضیافتی کافی، آنالی طاهریان، آرمین عالیان، خاطره عزیز جلالی، پارمیدا فرهمند، احسان قرائی، پیام قلیچی، عماد مردانی، مصطفی معصومی، احسان منصوری، قادر منصوری، نیلوفر نادری و ستاره نژادی هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

علاقه مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه از ۱۷ تیر تا ۳ مرداد ماه به نگارخانه لاله واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله مراجعه کنند.

منبع :خبرگذاری مهر

امتیاز دهید