همراهی رادیو تهران با محله رادیویی‌ها

هنردستان :برنامه «توشنبه» با آیتم های نمایشی و طنز، روزهای جمعه مخاطبان رادیو تهران را شاد می کند.

اجراها در این برنامه به صورت دیجیکال و تیپیکال است. برنامه با پخش آهنگی شاد آغاز می شود و کاراکترها از همان ابتدا به ایفای نقش می پردازند.

یکی از برنامه های جدید گروه تفریحات و سرگرمی رادیو تهران با عنوان «توشنبه» روی آنتن می رود که به صورت نمایشی و طنز، روزهای جمعه مخاطبان را شاد می کند.

اجراها در این برنامه به صورت دیجیکال و تیپیکال است. برنامه با پخش آهنگی شاد آغاز می شود و کاراکترها از همان ابتدا به ایفای نقش می پردازند. علی زراندوز در نقش گوینده یک رادیو محلی، پیمان غریب پناه در نقش آقای درهمی میوه فروش محله و یاسر کطائیان در نقش چرخاننده پیشخوان الکترونیکی است.

 قطعه های نمایشی شغل های مختلف و گفتگوهای طنز و شاد بین مشتری و مغازه دار از بخش های مختلف این برنامه است. در میان برنامه هم دلگرام های مخاطبان درباره موضوع برنامه خوانده می شود و در بخش خبری رادیو «توشنبه» با عنوان خبری تازه در راه است به رویدادهای مهم روز پرداخته می شود.

 سبزی فروشی عمه منظر با حضور گیتی معینی بازیگر تلویزیون و سینما اجرا می شود. عمه منظر زنی دست وپادار و چهل ساله که با پاک کردن و فروش سبزی و ترشی و مربا و…گذران زندگی می کند، زنی مطلع و خوش لحن که با مشتریان درباره مسائل مختلف جامعه صحبت می کند.

 برنامه «توشنبه» کاری از گروه تفریحات و سرگرمی رادیو تهران جمعه ها از ساعت ۱۸ تا ۲۰ پخش می شود.

منبع :خبرگذاری مهر

امتیاز دهید