دو خبر رادیویی بخوانید

هنردستان :«موج جوونی» در رادیوجوان

برنامه زنده «موج جوونی» شبکه جوان روز پنجشنبه و جمعه ۲۲و ۲۳تیرماه به شهر زیبای میانراهان یکی از شهرهای استان کرمانشاه در غرب ایران سفر می کند.

برنامه زنده «موج جوونی» شبکه جوان روز پنجشنبه و جمعه ۲۲و ۲۳تیرماه به شهر زیبای میانراهان یکی از شهرهای استان کرمانشاه در غرب ایران سفر می کند.

این برنامه هر هفته به معرفی جاذبه ها و ظرفیت های استان و توانمندی های شهرستان های مختلف ایران پرداخته و مخاطبانش را با جاذبه های گردشگری، آداب و رسوم مردم و نیز فرصت های شغلی شهرهای مختلف آشنا می سازد.

برنامه زنده موج جوونی کاری از گروه تولید چند رسانه ایی شبکه جوان است که به تهیه کنندگی عباس پیری و اجرای حسن اسماعیل پور روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته در یکی از شهرستان های ایران از ساعت ۲۱ به صورت زنده پخش می شود.

«بوی خوش زندگی» در رادیو نمایش شنیده شد

چهارشنبه ۲۱ تیرماه ، نمایش رادیویی «بوی خوش زندگی» از رادیو نمایش شنیده می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این نمایش رادیویی را سوگند عباسی نوشته و داستان آن درباره مردی است که بعد از شهادت پدر جانبازش و به وصیت او برای رسیدگی به باغ پدر بزرگش به روستای پدری باز میگردد و …

بوی خوش زندگی با هنرمندی: بهناز بستان دوست ، مجتبی طباطبایی، فریبا متخصص، ماندانا محسنی، مونا صفی، مهرداد مهماندوست، علی میلانی ، محمد پورحسن و تعداد دیگری ازهنرمندان در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

این نمایش به تهیه کنندگی ژاله محمد علی ، کارگردانی : مهرداد عشقیان ، صدابرداری : پیروز صدرایی و افکت : نرگس موسی پور ، فردا ساعت ۱۱:۱۵  از رادیو نمایش پخش می شود.

منبع :بانی فیلم

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »