بازیگران اصلی مقابل دوربین «آرماندو» هستند

هنردستان :تصویربرداری سریال «آرماندو» این روزها در خیابان های تهران ادامه دارد.

 سریال «آرماندو» به کارگردانی احسان عبدی پور و تهیه کنندگی ایرج محمدی این روزها در سطح شهر پی گیری می شود.

 سریال «آرماندو» به کارگردانی احسان عبدی پور و تهیه کنندگی ایرج محمدی این روزها در سطح شهر پی گیری می شود.
ایرج محمدی در این باره به بانی فیلم گفت: چند روزی است که گروه در سطح شهر در حال گرفتن سکانس های خارجی سریال هستند. در این سکانس ها که در خیابان های تهران ضبط می شود، همه بازیگران اصلی مقابل دوربین هستند.
وی ادامه داد: بعد از گرفتن صحنه های خارجی، تصویربرداری در میرداماد ادامه دارد و سپس به شهرک غزالی برمی گردیم و مدتی هم در آنجا مستقر می شویم.
وی همچنین ادامه داد: تا به امروز ۸۰ درصد از تصویربرداری انجام شده است و تدوین همزمان در حال انجام است که حدود ۳۰- ۴۰ درصد از تدوین کار هم به پایان رسیده است. امیدواریم که بتوانیم تا ۱۰ یا ۱۵ مرداد تصویربرداری را به پایان برسانیم.
وی درباره زمان و شبکه پخش سریال نیز عنوان کرد: «آرماندو» از شبکه سه پخش خواهد شد، اما هنوز زمان پخش را به ما اعلام نکرده اند. با این حال ما درتلاشیم که طبق برنامه ریزی کار را پیش ببریم.
فیلمنامه این سریال به صورت رج زنی تصویربرداری می شود و تاکنون ضبط در لوکیشن هایی در بیمارستان مهرشهر کرج، میرداماد (منزل الیکا عبدالرزاقی یکی از شخصیت ها) و … انجام شده است. البته بخش اعظم لوکیشن های این سریال در شهرک غزالی است.
سریال «آرمان‌دو» درباره شخصیتی است که چند نقش را بازی می‌کند و فضای کمدی دارد و حمیدرضا آذرنگ نقش این شخصیت را با نام آرمان بازی می کند.
عوامل این مجموعه عبارتند از نویسندگان: امیر طاهری، عباس نعمتی، صادق خوشحال، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: سیامک مردانه، گروه کارگردانی: جواد گنجی، منشی صحنه: گل کوشان، عکاس: هلیا رضایی، مدیر تولید: اصلان مرتضایی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رجایی مقدم، مدیر صدابرداری: محمد شیوندی، تدوین: امین عابدی، طراحی چهره پردازی: محسن دارسنج، طراح صحنه: سهیل میرسپاسی، طراح لباس: سیما بابایی، مدیر تدارکات: مجتبی زندیه، بازیگران: حمید آذرنگ، مرجانه گلچین، سحر ولدبیگی، الیکاعبدالرزاقی، محمدرضا هدایتی، علیرضا استادی، علی مسعودی، علی اوجی، فریبا طالبی، مجید پتکی، شهربانو موسوی، سیامک مردانه.

منبع :بانی فیلم 

امتیاز دهید