آغاز کار انتخاب آثار جشنواره‌ی آیینی سنتی

هنرستان :مرحله انتخاب نمایش‌های صحنه‌ای هجدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی آغاز شد.

 به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی،بهزاد فراهانی ، هنگامه مفید و رحمت امینی؛ سه نویسنده و کارگردان کشور، انتخاب نمایش‌های تولید شده برای حضور در هجدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی را بر عهده خواهند داشت

 به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی،بهزاد فراهانی ، هنگامه مفید و رحمت امینی؛ سه نویسنده و کارگردان کشور، انتخاب نمایش‌های تولید شده برای حضور در هجدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی را بر عهده خواهند داشت.
هیات انتخاب آثار هجدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی متشکل از بهزاد فراهانی ، هنگامه مفید و رحمت امینی از روز پنجشنبه 22 تیر ماه کار خود را آغاز کرده است.
در این مرحله 53 نمایش از تهران و شهرهای مختلف کشور که خود را برای حضور در بخش صحنه‌ای جشنواره هجدهم آماده کرده‌اند مورد ارزیابی و انتخاب قرار خواهند گرفت.
تالار محراب با در اختیار گذاشتن مجموعه سالن‌ها و پلاتوهای تمرین خود میزبانی این مرحله از جشنواره را انجام می‌دهند.
هیات انتخاب هجدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی از 22 تا 27 تیر ماه مجموعه نمایش های راه یافته به مرحله بازبینی را ارزیابی خواهد کرد.
هجدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی با دبیری داوود فتحعلی بیگی از 10 تا 15 شهریور ماه 1396 در تهران برگزار میشود.

منبع :ایسنا 

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »