نمایشگاه نقاشی «ورسوس» فراخوان داد

هنردستان :سومین دوره «ورسوس» ویژه نقاشان جوان برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی این برنامه، سومین نمایشگاه هنری ورسوس (نمایشگاه نقاشی سن‌ایچ برای نسل جوان) با هدف حمایت از جوانان هنرمند فراخوان خود را اعلام کرد.

به نقل از روابط عمومی این برنامه، سومین نمایشگاه هنری ورسوس (نمایشگاه نقاشی سن‌ایچ برای نسل جوان) با هدف حمایت از جوانان هنرمند فراخوان خود را اعلام کرد.

علاقه‌مندان به شرکت در این نمایشگاه می‌توانند تا پایان آبان‌ماه با مراجعه به سایت www.versusartcontest.com اثر خود را به دبیرخانه این نمایشگاه ارائه کنند.

سومین دوره این نمایشگاه با تمرکز بر شناسایی استعدادهای نسل جوان و معرفی آن‌ها به جامعه هنری از ۱۵ تا ۲۵ دی‌ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

ورسوس در تلاش است تا بستری برای کشف استعدادهای جوان هنرهای تجسمی کشور باشد و با تحمل مشکلات و سختی‌هایی که گریبانگیر این قبیل فعالیت‌های فرهنگی – هنری است، توانسته به دوره سوم برسد و یک قدم به هدف غایی خود نزدیک‌تر شود.

در ورسوس سوم، مثل دو دوره گذشته، ۱۰۰ درصد مبلغ فروش آثار هنری به هنرمندان جوان تعلق می‌گیرد، هنرمندانی که پس از بررسی اولیه هیات انتخاب برای نمایشگاه انتخاب می‌شوند.

هیات انتخاب آثار سومین نمایشگاه نقاشی ورسوس را شهره مهران، ندا رضوی‌پور، مرتضی دره‌باغی، بهرنگ صمدزادگان و محمد همزه تشکیل داده‌اند و داورانی که در مرحله نهایی به بررسی آثار برگزیده خواهند پرداخت علی گلستانه، فرح اصولی و هنگامه معمری هستند.

پس از پایان مهلت ارائه آثار در آبان‌ماه، هیات انتخاب، آثار رسیده را بررسی می‌کند و در مرحله نهایی، آثار برگزیده توسط هیات داوران برای نمایش در تاریخ و مکان یادشده انتخاب می‌شوند.

اولین دوره نمایشگاه ورسوس ویژه هنرمندان نقاش زیر ۳۰ سال، در خردادماه ۱۳۹۳ در خانه‌ی هنرمندان ایران برگزار شد. آثار برگزیده دومین دوره که به هنرمندان مجسمه‌ساز جوان زیر ۳۵ سال اختصاص داشت هم دوم تا نهم بهمن‌ماه سال ۱۳۹۴ در فرهنگسرای نیاوران در معرض دید عموم قرار گرفت. سومین نمایشگاه ورسوس ۱۵ تا ۲۵‌ دی‌ماه امسال در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود و هنرمندان جوان علاقه‌مند به شرکت در این رویداد تا پایان آبان‌ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت ورسوس آثارشان را ارائه کنند.

منبع :ایسنا 

امتیاز دهید