نگارش ۳ فیلمنامه

هنردستان :حسین کندری با اشاره به اینکه نگارش ۳ فیلمنامه را برعهده دارد، تاکید کرد فیلم سینمایی «شنل» پاییز در سینماهای کشور اکران می شود.

 این ۳ فیلمنامه فضاهای مختلفی دارد که نمی توان با هم مقایسه کرد. البته هنوز مشخص نیست کدام یک از این آثار را جلوی دوربین می برم.

حسین کندری کارگردان سینما  با اشاره به جدیدترین فعالیت های خود در حوزه سینما گفت: در حال حاضر ۳ فیلمنامه سینمایی را در دست دارم که نگارش آخرین فیلمنامه به زودی به پایان می رسد. این ۳ فیلمنامه فضاهای مختلفی دارد که نمی توان با هم مقایسه کرد. البته هنوز مشخص نیست کدام یک از این آثار را جلوی دوربین می برم.

کارگردان فیلم «اینجا کسی نمی میرد» بیان کرد: فکر می کنم طی ۲ هفته آینده با توجه به بررسی شرایط تولید، مشخص شود که کدام یک از این فیلمنامه ها را جلوی دوربین می برد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود درباره فیلم سینمایی «شنل» توضیح داد: پروانه نمایش این اثر سینمایی به تازگی صادر شده است و برنامه ریزی برای اکران آن در حال انجام است.

کندری اظهار کرد: این اثر سینمایی در صورت امکان و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، اواخر تابستان و اوایل پاییز توسط شرکت پخش نسیم صبا اکران می شود.

فیلمنامه «شنل» نوشته حمیدرضا بابابیگی تراژدی تنهایی انسان ها است که در بستر شهری کوچک به مثابه دهکده جهانی روایت می شود، در خلاصه داستان فیلم آمده: خیلی طول میکشه باور کنی که دیگه منو نمی بینی. شنیدی چی گفتم صحرا؟

باران کوثری، رضا بهبودی، بهار کاتوزی، مهدی حسینی نیا، رضا احمدی با حضور مسعود فروتن، فهیمه رحیم نیا، بابک انصاری و بازیگر خردسال آیسان حداد ترکیب بازیگران فیلم را تشکیل می دهند.

منبع :خبرگذاری مهر

امتیاز دهید